  • 11. Data: 2009-12-29 18:24:34
    Temat: Re: Zakup moto bez prawka
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

    To tymbardziej powinienes przeanalizowac czy stac cie na brak uprawnien.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 12. Data: 2009-12-29 18:31:47
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To tymbardziej powinienes przeanalizowac czy stac cie na brak uprawnien.

    gadasz bez sensu, ludzi zawsze nie stać na uprawnienia, nie na odwrót,

  • 13. Data: 2009-12-29 18:33:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > gadasz bez sensu, ludzi zawsze nie stać na uprawnienia, nie na odwrót,

    Jak nie stac na uprawnienia (egzamin na prawko) to niech lepiej nie jezdzi
    bo jak przypieprzy w kogos to sie nie wylaci do konca zycia (skoro 1000 zl
    za kurs i egzam przekracza kogos mozliwosci finansowe).

    Dysiek

  • 14. Data: 2009-12-29 18:33:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A mi babcia na wsi mawiala- głupi bo biedny, biedny bo głupi.

    ja pamiętam jak mi w kółko mówiła że kiedyś dostanę wilka

  • 15. Data: 2009-12-29 18:48:30
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Jak nie stac na uprawnienia (egzamin na prawko) to niech lepiej nie jezdzi
    > bo jak przypieprzy w kogos to sie nie wylaci do konca zycia (skoro 1000 zl
    > za kurs i egzam przekracza kogos mozliwosci finansowe).

    Ty tak zawsze? :)

  • 16. Data: 2009-12-29 22:04:35
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 29.12.2009 maverik <b...@o...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ty tak zawsze? :)

    az dziw ze chlopak odwazyl sie wsiasc na motur.

    --
    Nic tak nie psuje przyjemności z czytania dowcipów w internecie, jak
    znajomość zasad gramatyki i ortografii.

  • 17. Data: 2009-12-29 22:06:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > az dziw ze chlopak odwazyl sie wsiasc na motur.

    Nie no, pewnie, chwalcie kogos kto bez prawka jezdzi.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 18. Data: 2009-12-30 08:51:43
    Od: duddits <d...@b...com>

    Ja Ci radzę - poczekaj :) Wiem, że to trudne, ale nikt nie obiecywał, że
    będzie łatwo.
    Swojego Fazerka kupiłem za, powiedzmy, dobrą cenę pod koniec czerwca,
    więc można trafić tzw. okazję i latem.

    --
    duddits

  • 19. Data: 2009-12-30 10:27:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > ja pamiętam jak mi w kółko mówiła że kiedyś dostanę wilka

    I jak? Masz husky pewnie:)?
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 20. Data: 2009-12-30 12:22:48
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > To nawet nie chodzi o policje. Odpukac, gdyby zdazyl mu sie dzwon to pokrywa
    > wszystko ze swojej kasy - OC nie obowiazuje przy braku uprawnien.

    Dokładniej to OC nadal obowiązuje, tyle że przy jeździe bez uprawnień
    towarzystwo ubezpieczeniowe może skierować do tego bez uprawnień tzw. regres
    ubezpieczeniowy (czyli krótko mówiąc chce zwrotu kosztów). Podobnie jakbys
    spowodował wypadek po pijaku.