    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zakup mini notebooka
    Date: Wed, 18 Mar 2009 15:38:59 +0100

    On Wed, 18 Mar 2009 15:12:07 +0100, "Leszek K."
    <l...@n...pl> wrote:

    >Ceną, wydajnością i wyposażeniem. Netbook kosztuje ~1k zet. Mini notebook
    >subnotebookach w zasadzie takie same jak w dużych. W netbookach nie
    >znajdziesz napędu ani nagrywarki CD/DVD. Ilość i rodzaj złączy też jest
    >ograniczona.

    Oj nei do końca tak to wygląda. Porównam sobie 12 calowy Lenovo X61 z
    położonym obok 10 calowym Asusuem 1000H. W obu brak napędu optycznego.
    Po 3 USB, gniazdo na zewnętrzny monitor, sieć, wifi, BT. Wydajnościowo
    lepszy X61 choć z natywnej Visty robiłem downgrade do XP bo nie mogłem
    dojść do tego gdzie mi prędkosc wycieka ;-). Solidnośc obudowy też na
    korzysć X61. Slot PEx też an korzysć X61 choć tu juz nie do końća bo
    siedział tam modem komórkowy a w tej chwili oba kompy mają je na USB.
    X61 wygrywa złaczem od stacji dokującej jeśli ktoś używa. Bateria - na
    korzyśc 1000H. WiFi na korzyśc 1000H bo ma n a X61 tylko b/g. Cena -
    na korzysć 1000H. bo X61 minimu 2x droższe. Zasilacz - na korzysć
    1000H bo zdecydowanie mniejszy. Z tej wielkośc mam obok Della XPS
    który ma też DVD ale brak mu BT. Tu odpada cenowo zdecydowanei bo
    droższy jeszce o o 50% od Lenvo.

    Zdrówko