  • Data: 2009-03-18 15:44:48
    Temat: Re: Zakup mini notebooka
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Mar 2009 14:58:20 -0000, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >Wartosc nie, ale szybkosc dzialania predko spadnie do frustrujacego poziomu.

    ??? Celeron M 1,4 GHz którym posługiwałem się ~3 lata od ponad roku
    dobrze służy mojemu Ojcu głównei do netu. Zmieniłem na nowy komputer
    bo potrzebowałem większego ekranu do pewnych zastosowań. Zastosowanie
    to sieci (nie tylko www/poczta ale także rózne narzędzia admina etc.),
    leptok często robił za przenośny serwer u klienta, programy biurowe,
    jakies filmy/muzyka. Chodził na tym XP/Win2k3/Debian na różnych
    partycjach. Opócz 17 calowego laptoka mam netbooka który wydajnościowo
    jest porównywalny z poprzednim laptokiem sprzed 4 lat. Jakoś się nie
    frustruję a nawet w suemi wykorzystuję go częściej niż "dużego"
    laptoka. Ostatnio nawet na wyjeździe postawiłem sobie na XP w
    VirtualBox-ie Debiana bo potrzebowałem szybko przetestować działanie
    dodatku do oscommerce działajacego na platformei Windows a nie maiłęm
    drugiego kompa pod ręką. Działa bezproblemowo.

    Zdrówko