    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zakup korpusu na firmę, kto przerabiał?
    Date: Fri, 13 Feb 2009 06:40:24 -0800 (PST)

    On 13 Feb., 15:28, "Rakan" <n...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@c...com> napisał w
    wiadomościnews:gn3uu1$b8v$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > tez tak mysle...nie ma chyba znaczenia czy mam korpus czy szkla "firmowe"
    > moge miec coś prywatnie a kupic szkla na firme.
    > Rak

    kupic mozesz co chcesz , ale wliczyc w koszty dzialanosci mozesz to
    co jest niezbedne do uzyskania przychodu.

    jesli prowadzisz dzialanosc jako fotograf to oczywistym jest ze
    bedziesz zakup body mogl wliczyc ksiegowo w koszty , ale juz
    odliczenie w ten sposob np zakupu nart wzbudzi watpliwosci US i moze
    zostac ta pozycja nie uwzgledniona jako koszty.
    wliczenie czegolwiek w koszty skutkuje obnizeniem zysku , a od niego
    przeciez placisz podatek do US , czyli US w trakcie kontroli sprawdza
    czy pozycje kosztowe sa uzasadnione.
    Kryterium czy cos mozna wliczyc w koszty czy nie jest w sensie ogolnym
    b . proste, Zakup musi sprzyjac ( nawet jakos posrednio ale
    niewatpliwie ) uzyskaniu przychodu przez firme- taka jest definicja
    kosztow - naklady niezbedne w celu uzyskania przychodu.

    XXX