eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup felgiRe: Zakup felgi
  • X-Received: by 10.140.100.204 with SMTP id s70mr25107qge.9.1402146116131; Sat, 07 Jun
    2014 06:01:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.100.204 with SMTP id s70mr25107qge.9.1402146116131; Sat, 07 Jun
    2014 06:01:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!c1no24202869igq.0!n
    ews-out.google.com!k18ni6553qav.1!nntp.google.com!hw13no5212442qab.0!postnews.g
    oogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 7 Jun 2014 06:01:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1sohmtnhi7xyo$.10wsu63pt0s4o$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.104.134;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 5.173.104.134
    References: <lmia4e$kfs$1@node1.news.atman.pl>
    <538cfa1a$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmiu7p$q48$1@usenet.news.interia.pl> <lmkj92$1ngd$1@news2.ipartners.pl>
    <lmlhpk$971$1@usenet.news.interia.pl>
    <5391bea9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmsfq6$95c$1@node1.news.atman.pl>
    <5391dcc4$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <lmt3b7$5o7$2@usenet.news.interia.pl>
    <3...@g...com>
    <1sohmtnhi7xyo$.10wsu63pt0s4o$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Zakup felgi
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 07 Jun 2014 13:01:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535037
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 7 czerwca 2014 13:33:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 6 Jun 2014 13:53:42 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > > Oczywi�cie efekt �yroskopowy wyst�puje. Je�li by jednak by�
    >
    > > dostatecznie du�y to by si� nie da�o ko�ami skr�ci�. A bez wzgl�du
    >
    > > na pr�dko�� z jak� obracaj� si� kola w samochodzie daje si�
    skr�ci�
    >
    > > ko�ami. R�nica w masie na poziomie dwudziestu deko nie spowoduje
    >
    > > takiego wzrostu momentu �yroskopowego �eby by� zauwa�alny.
    >
    >
    >
    > Bo to g* prawda z tym momentem zyroskopowym.
    >
    > Przeciwstawia sie skretowi tylko przy swobodnym kole, a nie
    >
    > utrzymywanym przez zawieszenie w osi pionowej.
    >
    >
    >
    > Zreszta mamy dwa kola krecace sie w te sama strone i momenty sie
    >
    > dodaja a nie znosza.
    >
    >
    >
    >
    >
    > > Poza tym
    >
    > > wszystkim dlaczego inna felga mia�a by by� ci�sza? Felg fabryka
    >
    > > nie robi na oko tylko najpierw licz� pod wzgl�dem wytrzyma�o�ci.
    >
    > > Przy podobnej mocy ka�demu konstruktorowi wyjd� podobne grubo�ci
    >
    > > blachy.
    >
    >
    >
    > Podobnej, ale nie takiej samej.
    >
    >
    >
    > Tyle ze te gramy nie maja znaczenia.
    >
    >
    >
    > > Zgodnie za sztuk� we�mie najbli�sz� grubo�� powy�ej
    >
    > > grubo�ci jaka wysz�a z oblicze�. Nie wiem na 100% ale elementy typu
    >
    > > felga, czyli wsp�pracuj�ce z oponami wytwarzanymi przez innego
    >
    > > producenta sďż˝ na pewno tak jak opony znormalizowane.
    >
    >
    >
    > Ale widzisz ile roznych felg na rynku jest.
    >
    > Kazdy robi jak mu wygodniej. A potem waga rozna :-)
    >
    >
    >
    > J.

    Ale ty pierdolisz, jak mały kazio przytrzaśnięty szafą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: