eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup felgiRe: Zakup felgi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!n
    ews.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshos
    ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zakup felgi
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <lmia4e$kfs$1@node1.news.atman.pl>
    <538cfa1a$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmiu7p$q48$1@usenet.news.interia.pl> <lmkj92$1ngd$1@news2.ipartners.pl>
    <lmlhpk$971$1@usenet.news.interia.pl>
    <5391bea9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmsfq6$95c$1@node1.news.atman.pl>
    <5391dcc4$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <lmt3b7$5o7$2@usenet.news.interia.pl>
    <3...@g...com>
    Date: Sat, 7 Jun 2014 13:33:54 +0200
    Message-ID: <1sohmtnhi7xyo$.10wsu63pt0s4o$.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1402140821 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 82.143.187.50:58183
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535033
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Jun 2014 13:53:42 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Oczywiście efekt żyroskopowy występuje. Jeśli by jednak był
    > dostatecznie duży to by się nie dało kołami skręcić. A bez względu
    > na prędkość z jaką obracają się kola w samochodzie daje się skręcić
    > kołami. Różnica w masie na poziomie dwudziestu deko nie spowoduje
    > takiego wzrostu momentu żyroskopowego żeby był zauważalny.

    Bo to g* prawda z tym momentem zyroskopowym.
    Przeciwstawia sie skretowi tylko przy swobodnym kole, a nie
    utrzymywanym przez zawieszenie w osi pionowej.

    Zreszta mamy dwa kola krecace sie w te sama strone i momenty sie
    dodaja a nie znosza.


    > Poza tym
    > wszystkim dlaczego inna felga miała by być cięższa? Felg fabryka
    > nie robi na oko tylko najpierw liczą pod względem wytrzymałości.
    > Przy podobnej mocy każdemu konstruktorowi wyjdą podobne grubości
    > blachy.

    Podobnej, ale nie takiej samej.

    Tyle ze te gramy nie maja znaczenia.

    > Zgodnie za sztuką weźmie najbliższą grubość powyżej
    > grubości jaka wyszła z obliczeń. Nie wiem na 100% ale elementy typu
    > felga, czyli współpracujące z oponami wytwarzanymi przez innego
    > producenta są na pewno tak jak opony znormalizowane.

    Ale widzisz ile roznych felg na rynku jest.
    Kazdy robi jak mu wygodniej. A potem waga rozna :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: