  • 31. Data: 2012-04-30 23:21:01
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:5fcd6de8-b538-474c-b534-ac66a490655a@d4g2000vbn
    .googlegroups.com...

> [...]

    ja nie mialem Bandyta, ale mialem >100KM, ~160Nm i ok 350kg - nadal zyje i
    mam sie swietnie.

    > Tu zgoda, choc do pewnego poziomu. Problem jednak w tym, ze ciezko
    > znalezc moto duze/ergonomiczne (odpowiednie do gabarytow kierowcy) i
    > niezbyt mocne.

    powyzej zaproponowalem TDM850. Sprzet calkiem do ogarniecia.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, wazne OC. 1500zl.

  • 32. Data: 2012-04-30 23:22:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jnmvme$prv$3@inews.gazeta.pl...
    > No to prosze o sugestie ;)

    wejdz na Otomoto, wpisz tą kategorie, zakres cenowy i 'pacz' co Ci pasuje co
    byś sie troche w tej kategorii opaczył.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

  • 33. Data: 2012-04-30 23:22:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    na-M3151724.html

    > Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet
    > ?

    a czy Ty musisz być takim ortodoksem?
    To, ze Ciebie stać na więcej, nie znaczy, ze każdego musi.

  • 34. Data: 2012-04-30 23:27:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > a czy Ty musisz być takim ortodoksem?

    Chce czlowiekowi oszczedzic zawodow i wydatkow. Oraz afer rodzinnych.

    > To, ze Ciebie stać na więcej, nie znaczy, ze każdego musi.

    Wiele w zyciu widzialem motocykli i doswiadczenie nauczylo mnie iz
    "tanie mieso ty psy jedza". No ale jesli ktos woli kupowac marzenia
    tanio niz motocykl drozej to jego sprawa. W sumie cala masa handlarzy
    zyje dzieki naiwnosci kupujacych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 35. Data: 2012-04-30 23:31:57
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 21:27, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Przymierzam sie do zakupu ktoregos z tych motorow. Nie mam zadnego
    > doswiadczenia, jestem zielony, swiezak czy jakkolwiek inaczej to
    > nazwiecie ;)
    >
    > Co sadzicie o tym "znalezisku":
    > http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html
    >
    > Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy,
    > trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A
    > silnik, naped?

    A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi
    odpowiada "wizualnie" ?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 36. Data: 2012-05-01 02:06:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 10:30 PM, amos wrote:

    > co ma taka moc (ok 77KM)
    > jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

    No moc rzuca na kolana. Najlepiej zaczynać na 2,5 konnym komarku...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-05-01 02:08:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 10:54 PM, Kuczu wrote:

    > Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie
    > da sie tym normalnie jezdzic.

    No będzie wyglądał jak na kocie. Cza mieć poczucie estetyki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-05-01 02:13:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 11:20 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Fura robie dziennie 200km, nauczylem sie sporo jezeli chodzi o
    > "sytuacje" na drodze - nie chcialbym klasc motora przy kazdej sytuacji
    > "awaryjnej" - to jest moj glowny prio.

    Nie ma czegoś takiego jak świadome kładzenie motocykla w sytuacji
    awaryjnej to po pierwsze primo (poza wyjątkami - vide Magic). Drugie
    primo to sytuacje na drodze z perspektywy samochodu a motocykle to dwie
    różne bajki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2012-05-01 08:08:27
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Nie patrzylem pod katem ceny/jakosci, a "wygladu"
    >
    > Mnie interesuje cos wlasnie jak fazer, bardziej jak bandyta - bez
    > owiewki - okragla lampa.

    Jeśli chodzi o wygląd, to może CB500 / CBF600N?
    Jestem podobnego wzrostu i jeżdżę cebulą czwarty sezon - do miasta w
    zupełności wystarcza, a odnośnie pozycji "na kocie" to w lustrze się nie
    przeglądam ;)
    Ale jeżeli masz zamiar robić trasy, to jak koledzy wspomnieli, lepiej
    coś większego i z owiewką.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 40. Data: 2012-05-01 08:38:57
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-01 08:08, Piotr Kompa pisze:

> [...]
    > przeglądam ;)
    > Ale jeżeli masz zamiar robić trasy, to jak koledzy wspomnieli, lepiej

    Raczej trasy - szczegolnie ta 94 - dabrowa<>krakow