  • 41. Data: 2012-05-01 10:09:11
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 23:16, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

    Nie kazdy moze zaczac od moto za 10-20k.
    W sumie jak bedzie dluzej stal u mechanika niz jezdzil, bardziej
    zacznie doceniac zadbane moto.

    A moze sie przy okazji sam sie nauczy dlubac przy moto. I wiecej
    postow na "forum" bedzie...

    --
    amos

  • 42. Data: 2012-05-01 10:14:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 22:53, siny pisze:

    > 130kg i 2metra wzrostu i 250cc? lol....spod swiatel beda go puszki
    > wyprzedzac...hehe

    Bzdura. Mam podobne parametry i na Bzyczku spokojnie byłem pierwszy spod
    świateł. Kwestia umiejętności w wykorzystaniu mocy jaką się ma pod ręką.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 43. Data: 2012-05-01 10:15:48
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 02:06, AZ <a...@g...com> wrote:
    > No moc rzuca na kolana. Najlepiej zaczynać na 2,5 konnym komarku...

    Jakby dobrze poszukac, znajdzie sie cos pomiedzy. I zaloze sie, ze o
    tym wiesz.

    Z ciekawosci - co bys sam zaproponowal komus, kto na moto nie jezdzil,
    marzy aby kupic choc nie wie nawet, czego chce, poza klasyczna okragla
    lampa?
    --
    amos

  • 44. Data: 2012-05-01 10:17:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 23:05, Kuczu pisze:

    > Oprocz mocy liczy sie rowniez ergonomia. Duzi chlopcy nie nadaja sie na
    > male motocykle. Jestem od Ciebie troche mniejszy (186/90) a na B6 czuje
    > sie slabo. Uklad kierownica-kanapa-podnozki jest dla mnie absolutnie
    > nieakceptowalny.

    Ale nie jest powiedziane że układ na mniejszym motocyklu nie może być
    lepszy. Trzeba się przymierzyć i tyle, ja mogę polecić praktycznie każdy
    model Hondy - mają jakiś wzorzec ergonomii który mnie odpowiada idealnie
    niezależnie od pojemności. Na Bzyczku też nie mam problemów z ergonomią
    mimo że wyglądam jak Sancho Pansa na osiołku.

  • 45. Data: 2012-05-01 10:17:43
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 08:38, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Raczej trasy - szczegolnie ta 94 - dabrowa<>krakow

    To zdecydowanie wez cos z owiewka. Nakedem mozesz sobie po miescie
    polatac.

    --
    amos

  • 46. Data: 2012-05-01 10:22:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-01 10:09, amos pisze:

    > Nie kazdy moze zaczac od moto za 10-20k.
    > W sumie jak bedzie dluzej stal u mechanika niz jezdzil, bardziej
    > zacznie doceniac zadbane moto.

    A nie może od razu ? To raczej pytanie o zdolność kredytową, bo moim
    zdaniem lepiej wrzucić te parę tysi jako wkład własny i potem cykać po
    300-400 zł miesięcznie za coś sensownego niż kupić padakę. Co nie znaczy
    że nie da się kupić porządnego egzemplarza w założonym budżecie, tyle że
    to wymaga cierpliwości.

    > A moze sie przy okazji sam sie nauczy dlubac przy moto. I wiecej
    > postow na "forum" bedzie...

    Ja tam wolę jeździć niż dbać, dlatego kupiłem idiotoodporną VFR :)

  • 47. Data: 2012-05-01 10:24:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 23:20, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > No to prosze o sugestie ;)

    BMW F650.

  • 48. Data: 2012-05-01 10:25:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-01 02:08, AZ pisze:

    > No będzie wyglądał jak na kocie. Cza mieć poczucie estetyki.

    A to lepiej mieć wygodnie czy wyglądać ? Pytamboniewiem.

  • 49. Data: 2012-05-01 10:26:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/01/2012 10:15 AM, amos wrote:

> [...]
    >
    > Z ciekawosci - co bys sam zaproponowal komus, kto na moto nie jezdzil,
    > marzy aby kupic choc nie wie nawet, czego chce, poza klasyczna okragla

    Coś na czym będzie mu przedewszystkim wygodnie, moc to mały szczegół w
    tym wypadku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2012-05-01 10:27:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 23:20, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Powiem tak - nie zalezy mi na startowaniu na swiatlach jako pierwszy.

    To akurat bardzo zdrowy odruch i zdecydowanie bezpieczniejsze zachowanie
    niż pozostanie pomiędzy puszkami.