  • 21. Data: 2012-04-30 23:05:34
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 23:00, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:
    > Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady
    > mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

    Wbrew pozorom rozmiar ma znaczenie. Powyzej 100kg zywej wagi 250 ccm
    zdecydowanie Ci odradze. Choc jak koledzy pisza moc nie jest
    najwazniejsza. Musisz sie na tym jakos miescic. Pozycja na motocyklu
    jest tez wazna.

    --
    amos

  • 22. Data: 2012-04-30 23:08:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jnmuhj$ncb$2@inews.gazeta.pl...

    > Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady
    > mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

    myslałeś może o np. TDM 850 lub podobnym?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

  • 23. Data: 2012-04-30 23:11:22
    Od: "siny" <s...@w...pl>

> [...]
    > zdecydowanie Ci odradze. Choc jak koledzy pisza moc nie jest
    > najwazniejsza. Musisz sie na tym jakos miescic. Pozycja na motocyklu

    no dokladnie, pozycja na bandicie czy fazerze mysle ze bedzie znosna
    w porownaniu do jakas 250tka
    no i te mota sa znane z lagodnego obchodzenia sie z poczatkujacymi, latwosc
    manewrowania
    i wybaczanie bledow obslugi rolgazu sa tu kluczowe

  • 24. Data: 2012-04-30 23:12:27
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 22:46, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > IMO bardzo naciagana teoria.

    Jesli powiesz mi, ze sa tacy co przezyli z bandyta jako pierwsze moto
    - uwierze. Niemniej szanse na kuku ma z pewnoscia wieksze niz na czyms
    ponizej 50KM.

    > Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.

    Jak kierownik ma powyzej powiedzmy powyzej 45 lat i testosteron nieco
    odparowal, da pewnie rade.

    > Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM to
    > rzecz wtórna.

    Tu zgoda, choc do pewnego poziomu. Problem jednak w tym, ze ciezko
    znalezc moto duze/ergonomiczne (odpowiednie do gabarytow kierowcy) i
    niezbyt mocne.

    --
    amos

  • 25. Data: 2012-04-30 23:14:01
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > TDM 850

    Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna
    wersja "naked" jaka znalazlem to ten:

    http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowa
    na-M3151724.html

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 26. Data: 2012-04-30 23:16:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 23:14, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna
    > wersja "naked" jaka znalazlem to ten:
    >
    > http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowa
    na-M3151724.html

    Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2012-04-30 23:18:25
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 23:16, Kuczu pisze:

    na-M3151724.html

    > Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

    Nie patrzylem pod katem ceny/jakosci, a "wygladu"

    Mnie interesuje cos wlasnie jak fazer, bardziej jak bandyta - bez
    owiewki - okragla lampa.

  • 28. Data: 2012-04-30 23:18:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jnmva5$oqt$1@inews.gazeta.pl...

    > Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna
    > wersja "naked" jaka znalazlem to ten:
    >
    > http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowa
    na-M3151724.html

    Nie ma TDM w wersji naked. Jak chcesz, musisz sobie zrobić samemu taką
    wersje, poza tym od TDM do 'ścigacza' baaardzo długa droga, a owiewka -
    uwierz mi - przydaje sie naprawde mocno.
    TDM to , powiedzmy, kategoria turystyczne enduro, nie ścigacz. W tej samej
    grupie znajdziesz kilka innych niedrogich w zakupie motocykli, które lepiej
    sprawdzą sie dla Twojego wzrostu i wagi.

  • 29. Data: 2012-04-30 23:20:01
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 23:12, amos pisze:

> [...]
    >
    > Tu zgoda, choc do pewnego poziomu. Problem jednak w tym, ze ciezko
    > znalezc moto duze/ergonomiczne (odpowiednie do gabarytow kierowcy) i

    Powiem tak - nie zalezy mi na startowaniu na swiatlach jako pierwszy.
    Pewno, bede chcial sprobowac, nieraz - ale chce sie przede wszystkim
    nauczyc.

    Fura robie dziennie 200km, nauczylem sie sporo jezeli chodzi o
    "sytuacje" na drodze - nie chcialbym klasc motora przy kazdej sytuacji
    "awaryjnej" - to jest moj glowny prio.

  • 30. Data: 2012-04-30 23:20:34
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

> [...]
    > samej grupie znajdziesz kilka innych niedrogich w zakupie motocykli,
    > które lepiej sprawdzą sie dla Twojego wzrostu i wagi.

    No to prosze o sugestie ;)