  • 1. Data: 2011-07-05 23:00:13
    Temat: Zakup auta u brokera w niemczech
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Nie wiecie, czy kupując nowe auto u brokera z Niemiec, trzeba opłacić jakies
    akcyzy etc w Polsce?

    przykład http://tiny.pl/hf8bm
    nowe Avensis w niemczech u brokera 15500eur = 61535PLN, w Polsce 77 590PLN
    czyli około 16 tys drożej
    Może dojść jeszcze różnica pomiędzy MVST a VAT.

    W ogóle czy ktoś miał do czynienia z takim zakupem?

  • 2. Data: 2011-07-06 08:51:29
    Temat: Re: Zakup auta u brokera w niemczech
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Jul 2011 23:00:13 +0200, Hipcio

    > W ogóle czy ktoś miał do czynienia z takim zakupem?

    Ja tak kupowałem swoje auto, ale to było 3 lata temu i całe procedury
    spadły na brookera i bank lizingujący także niestety nie wielę pomogę.
    Natomiast mój zakup wyszedł około 30 tys. taniej niż to samo w PL
    (uwzględniając także spadek wartości ze względu na rocznik -- ale to około
    15 tys.). Masakra. Czasem odnoszę wrażenie, że ludzie prowadzący
    działalność w PL nie potrafią wyliczać kosztów i zarobku ze sprzedawanego
    towaru -- stąd takie a nie inne ceny u nas.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-07-06 10:28:00
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 5 Lip, 23:00, "Hipcio" <h...@y...com> wrote:
> [...]
    > czyli około 16 tys drożej
    > Może dojść jeszcze różnica pomiędzy MVST a VAT.
    >
    > W ogóle czy ktoś miał do czynienia z takim zakupem?

    ja kupowałem nowe u dilera na Litwie. Zapłaciłem cenę netto. W Polsce
    akcyzę i vat . Oszczędność w stosunku do zakupu w Polsce 6 tys euro

  • 4. Data: 2011-07-06 13:19:39
    Od: ble <""m3s(alele)m1et\"@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l">

    On 2011-07-06 10:28, tadek wrote:

    > ja kupowałem nowe u dilera na Litwie. Zapłaciłem cenę netto. W Polsce
    > akcyzę i vat . Oszczędność w stosunku do zakupu w Polsce 6 tys euro

    A czy korzystales z jakiegos posrednika tu w Polsce? Czy bezposrednio
    kontaktowales sie z dealerem na Litwie?

  • 5. Data: 2011-07-06 13:27:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-05 23:00, Hipcio pisze:
    > Nie wiecie, czy kupuj?c nowe auto u brokera z Niemiec, trzeba op?aciae jakies
    > akcyzy etc w Polsce?
    >
    > przyk?ad http://tiny.pl/hf8bm
    > nowe Avensis w niemczech u brokera 15500eur = 61535PLN, w Polsce 77 590PLN
    > czyli oko?o 16 tys dro?ej
    > Mo?e doj?ae jeszcze ró?nica pomiedzy MVST a VAT.
    >
    > W ogóle czy kto? mia? do czynienia z takim zakupem?
    vat do zapłacenia u nas (jak auto nowe lub młodsze niż 6miesięcy)
    akcyza do zapłacenia u nas (jeśli >2L to wysoka!)
    pierwszy przegląd/opłata ekologiczno-recyclingowa

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-07-06 22:27:32
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > ja kupowałem nowe u dilera na Litwie. Zapłaciłem cenę netto. W Polsce

    to spoko, na toyocie patrzę cena na Litwie wcale nie jest znacząco mniejsza
    65 180 Lithuanian litai = 75 277.1953 Polish zloty
    w Polsce 77kPLN

    U normalnego Dealera w Niemczech 24k eur, więc jeszcze drożej niż w PL

  • 7. Data: 2011-07-07 20:33:32
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 6 Lip, 13:19, ble <""m3s(alele)m1et\"@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l">
    wrote:

    > A czy korzystales z jakiegos posrednika tu w Polsce? Czy bezposrednio
    > kontaktowales sie z dealerem na Litwie?

    bezpośrednio z dilerem w Wilnie

  • 8. Data: 2011-07-07 20:34:32
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 6 Lip, 22:27, "Hipcio" <h...@y...com> wrote:
    > U ytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisa w wiadomo
    cinews:38d562cf-04d0-4b5d-a0fa-57528e4da419@hd10g200
    0vbb.googlegroups.com...

    > to spoko, na toyocie patrz cena na Litwie wcale nie jest znacz co mniejsza
    > 65 180 Lithuanian litai = 75 277.1953 Polish zloty
    > w Polsce 77kPLN
    >
    > U normalnego Dealera w Niemczech 24k eur, wi c jeszcze dro ej ni w PL

    to nie była Toyota.