    From: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup auta dla rodzica niepełnosprawnego dziecka.
    Date: Fri, 13 Mar 2015 10:09:20 +0100

    W dniu 2015-03-12 o 20:36, Iglo pisze:
    > Budżet ok 15kzł + ok 5 na pakiet startowy
    > Wożę dwoje dzieci, w tym jedno niepełnosprawne, zmieniam samochód więc wymyśliłem
    sobie, że przy pakowaniu dzieci parę razy dziennie w warunkach miejskiej aglomeracji
    idealne będzie coś z tylnymi drzwiami suwanymi, nie za duże (jakieś Voyagery czy 806
    odpadają). Do tej pory miałem auta francuskie, nie sprawiały mi problemów ponad
    przeciętność, mam mechanika specjalistę od francuzów więc podążając tym tropem w oko
    wpadły mi Kangoo, Berlingo/Partner w wersjach osobowych.
    > Czy może coś jeszcze jest godne uwagi z tego rodzaju samochodów? Jaki silnik będzie
    optymalny (do tej pory 1.8 + LPG, wystarczająca dynamika, ekonomia wzorowa),może
    jakieś inne uwagi?
    > Jak na razie faworytem jest Kangoo, miałem już 3 renówki, znam je na wylot, co
    siada, gdzie pogmerać, gdzie kupić graty, jak się rozbiera te tandetne plastiki itp.
    Silniki zasilane ON w Kangoo niestety mają fatalne opinie. Benzynowych mało,
    najmniejszy 1,2 jest trwały i bezawaryjny, ale to będzie jechać w ogóle?
    > Tandem Berlingo/Partner zniechęca tylną belką, silniki Diesla chyba ok (nigdy nie
    miałem, zawsze benzynowe ale nie wykluczam).
    > Coś dorzucicie do rozważań?

    Może poszukaj Cictoena Jumpy - jak jakieś 1,5 roku temu szukałem auta
    zdarzały się z windą dla niepełnosprawnych do wjeżdżania wózkiem -
    jednego nawet oglądałem - w bardzo porządnym stanie za zniezłe pieniądze
    był.

    Paweł