  • 11. Data: 2010-12-12 10:15:27
    Temat: Re: Zakup auta 93 rok czarne blachy
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ie0p8g$jso$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > skąd wiesz, ze przerejestrowali auto?

    Bo to rodzina/znajomi i mam stały kontakt. Nawet na wiosnę jeździłem nim. DR
    na obecnego właściciela.
    Pisałem już o tym na pms. Urzędnicy w WK standardowo wciskają nowe blachy.
    Ale jak się zapytać czy mają podstawę do tego to wydają nowy dowód na stare
    (czarne) blachy. Co najwyżej pomamroczą, że w komputer muszą inaczej
    wpisywać. Podobna sytuacja była/jest ze "starymi" białymi blachami. Też
    niektóre WK twierdziły, że należy zmieniać. Ale jak się kupujący postawił,
    zarządał podstawy to się okazywało że można zostawić.

    pozdr
    lublex

  • 12. Data: 2010-12-13 14:12:54
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > niektóre WK twierdziły, że należy zmieniać. Ale jak się kupujący postawił,
    > zarządał podstawy to się okazywało że można zostawić.

    podzwoniłem trochę do roznych WK, i co do kary i podstawy prawnej
    odnośnie zmiany blach przy zmianie właściciela, to niby jest w Prawie o
    ruchu drogowym
    ale podać mi nie potrafili art :) a coś doczytać sie nie mogę.

    Jesli chodzi o zakup i nieprzerejestrowywanie, stwierdziła Pani naczelnik
    ze kary nie ma, ale ma w nowym roku wejsc
    opcja naliczania kar dla takich delikwentów, jednak nie wiadomo w ktorym
    miesiącu to wejdzie.

    acha i powiedziała, ze policja może zabrac dowód rejsetracyjny,.

    Ale tak się zastanawiam, jak może zabrać, skoro mogę powiedzieć
    ze to nie moje auto tylko osoby, która jest w dowodzie.

    i teraz pytanie czy może być OC na inną osobę niż dowód rejestracyjny
    kto na to pytanie może mi odpowiedzieć
    pozdrawiam