    From: "lublex" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup auta 93 rok czarne blachy
    Date: Sun, 12 Dec 2010 10:15:27 +0100

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ie0p8g$jso$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > skąd wiesz, ze przerejestrowali auto?

    Bo to rodzina/znajomi i mam stały kontakt. Nawet na wiosnę jeździłem nim. DR
    na obecnego właściciela.
    Pisałem już o tym na pms. Urzędnicy w WK standardowo wciskają nowe blachy.
    Ale jak się zapytać czy mają podstawę do tego to wydają nowy dowód na stare
    (czarne) blachy. Co najwyżej pomamroczą, że w komputer muszą inaczej
    wpisywać. Podobna sytuacja była/jest ze "starymi" białymi blachami. Też
    niektóre WK twierdziły, że należy zmieniać. Ale jak się kupujący postawił,
    zarządał podstawy to się okazywało że można zostawić.

    pozdr
    lublex