eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup C15Re: Zakup C15
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup C15
    Date: Mon, 25 Jul 2011 21:29:05 +0100
    Organization: telefon.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <50zm2tbq29fl$.dlg@lepper.institute.com>
    References: <j0j9di$2kk$1@inews.gazeta.pl>
    <4e2d29a9$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0j9vr$49h$1@inews.gazeta.pl> <16b9ubz0mfyrx$.dlg@lepper.institute.com>
    <j0jgdg$rk2$1@news.onet.pl> <5...@l...institute.com>
    <j0jiab$2ii$1@news.onet.pl> <1bbuz988n2aer$.dlg@lepper.institute.com>
    <j0jjo4$7md$1@news.onet.pl> <fiox017kufja$.ubth6xvnlwli$.dlg@40tude.net>
    <1ddsnj07jalvy$.dlg@lepper.institute.com> <j0ki4e$l7l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311625743 14068 77.101.174.223 (25 Jul 2011 20:29:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jul 2011 20:29:03 +0000 (UTC)
    X-Original-Approved: Mis Uszatek
    X-User: ajachcealojz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Approved-Notice: Approved header has been removed
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387690
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 22:01:59 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Frajerzy to wiesz co :), a nie będę się za emotikonem ukrywał - frajerzy
    > to ci co takie wynalazki kupują. A jeszcze większym skandalem jest, że
    > PSA nie poprawiło tej konstrukcji przez tak długi czas.
    > Ja rozumiem części eksploatacyjne, ale większość takowych (w tautońskich
    > i nie tylko konstrukcjach) wyraźnie daje o sobie znać, więc trudno
    > dopuścić do 6 krotnego wzrostu kosztów naprawy.
    >

    Problem w tym, że - wiem, że to dziwnie brzmi - to jest zrobione zbyt
    dobrze.
    Tam są łożyska, które w zasadzie są wieczne, tak jak łożyska w kołach (w
    większości konstrukcji).
    To znaczy - jest wieczne, dokąd nie padnie uszczelniacz i wilgoć i brud nie
    załatwią łożyska.
    A pad uszczelniacza, to rzecz w sumie dosyć losowa. Tyle, że nic nie stoi
    na przeszkodzie, żeby to zrobić co jakiś czas, co 2-3 lata sprawdzić.
    Zestaw naprawczy jest tak tani i praca tak prosta, że naprawdę nie widzę
    problemu - jeżeli łozysko jest całe i dobre, zakładamy nowy uszczelniacz i
    po kłopocie na kolejne 2-3 lata. Jak rozsypane, to zakładamy cały komplet i
    jest to samo. Nawet jazda z kołami /--\ nie oznacza od razu konieczności
    tulejowania (czyli regeneracji), byle wszystko było naprawiane od razu.
    Czekanie do konieczności regenerowania przypomina - jak już pisałem -
    jeżdżenie z silnikiem bez wymiany rozrządu i czekanie na zerwanie paska,
    żeby zrobić remont generalny. Mądre?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: