-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Tmek" <T...@d...ek>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jgs55l$ppq$1@news.task.gda.pl> <jgs5eu$a71$1@mx1.internetia.pl>
<jgufvo$l9a$1@inews.gazeta.pl> <jgunut$gbm$1@inews.gazeta.pl>
<jgupqm$m6f$1@inews.gazeta.pl> <jguqkc$oh6$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
Date: Wed, 8 Feb 2012 23:33:11 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 120208-1, 2012-02-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <4f32f810$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.45.190
X-Trace: 1328740368 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 79.191.45.190:4096
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432932
[ ukryj nagłówki ]yabba wrote:
> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:jgupqm$m6f$1@inews.gazeta.pl...
>> Pytanie czy silnik, którego konstrukcja nie przewidywała takiego
>> chłodzenia, jest masywny i zwarty, a elementy, które powinny być
>> chłodzone nie są wyeksponowane - jest wrażliwy na taki przepływ
>> powietrza wokół niego i na ile zmienia sie przepływ powietrza przy
>> zasłoniętej i nie zasłoniętej chłodnicy biorąc pod uwage brak
>> szczelności kompry silnika i stosunkowo mały wlot powietrza przed
>> samą chłodnicą...
>
>
> Pisałem już w tym wątku:
> "W Uno musiałem zasłonić połowę wlotów powietrza, inaczej po włączeniu
> ogrzewania kabiny przy -20C, silnik tak się wychładzał, że konieczne
> było ponowne włączanie ssania. Termostat był sprawny i
> profilaktycznie dwukrotnie wymieniany."
Kiedys w punto 1 podobnie.
Trasa przy ponad -10 i bez tektury temp zamiast na srodku wskaznika opadala
na min.
Tmek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.12 23:36 yabba
- 08.02.12 23:42 szufla
- 08.02.12 23:49 szufla
- 08.02.12 23:51 szufla
- 08.02.12 23:54 szufla
- 09.02.12 00:01 morghul
- 09.02.12 00:07 yabba
- 09.02.12 00:16 szufla
- 09.02.12 00:23 yabba
- 09.02.12 00:43 szufla
- 09.02.12 00:55 Maciek
- 09.02.12 01:23 kogutek
- 09.02.12 07:42 szufla
- 09.02.12 08:06 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.12 08:07 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=