  • Data: 2010-09-25 11:43:00
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-24 16:27, marider pisze:

    > Az tak szybo go skonczyc to nie chcialem ale na slepych puszkarzy nie ma
    > lekarstwa ;/ Mam naderwane lub zerwane wiazadla w prawym kolanie bo
    > przydzwonilem w auto i moto je docisnelo, na razie "spece" kazali
    > okladac lodem, unikac lazenia i we wtorek na kontrol (zamiast operowac).
    > Ale powiem Wam lepszy skecz - zapadam z rana do rejestracji przychodni
    > ortopedycznej w Panstwowym Szpitalu Klinicznym (3cia przychodnia juz, w
    > lapie zrobione RTG i skierowanie z adnotacja PILNE) a facet mowi ze moga
    > mnie zapisac do lekarza... na listopad! Wymieklem. Pojechalem na Ostry
> [...]

    Te lajzy sa niesamowite, ja w zeszlym miesiacu noge zlamalem, na
    zalozenie gipsu i przswietlenie czekalem 8 godzin, a noge skladali mi
    bez znieczulenia, myslalem, ze sie zesram z bolu. Jak poszedlem na
    kontrole, to rejestrowalem sie telefonicznie, przychodze, pytam sie w
    rejestracji, czy mnie zarejestrowali, mowia, ze tak wysylaja pod
    gabinet, siedze od 12tej, o 14 wychodzi pielegniara i zbiera nazwiska,
    kto czeka do lekarza, pozniej wychodzi o 17tej, mowi, ze musze sie
    zarejestrowwac jeszcze raz i zrobic zdjecie i przyjsc doiero do lekarza,
    no huj mnie strzelil i pojechalem do domu, zastanawiam sie, za co my
    kurwa placimy to jebane, drogie ubezpieczenie.
    Zobaczymy jak bedzie ze zdjeciem gipsu

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy