  • Data: 2010-09-26 10:26:30
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu [lekarze "specjalisci"]
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-25 21:01, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "marider"<m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ...to jeszcze zdradź wszystkim ile Cię kosztowało takie leczenie całościowo
    > po tym roku, łącznie z rehabilitacją:-)

    W cholere. Nie wiem ile teraz sobie licza ale za pi raz oko za jedna 10
    minutowa wizyte w gabinecie od wejscia do wyjscia = 200zl (taniej niz w
    prywatnej klinice w Mariocie). Plus tomograf lokcia bodajze z 700zl (w
    Bialym musialbym na to czekac 8 miesiecy, w Wawie zrobili mi niemalze od
    reki w Szpitalu Wojskowym), dojazdy, RTG itp itd. Rehabilitacje
    zalatwilem w Bialym, ze 3 serie po kilkanascie spotkan, jakies
    kriocostam, magnetyczne ustrojstwa, elektryczne stymulacje i ciaganie
    ciezarkow na bloczkach. W koncu lokcia mi nie operowali i jakby jest OK
    mimo ze czasem cos chrupnie ale co bedzie "na starosc" to nie wiem.
    Reszta gnatow sie zrosla ale powiem ze doswiadczyc obite pluca i
    polamane zebra - bezcenne i nie polecam.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )