eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
  • Data: 2011-05-12 14:12:01
    Temat: Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
    Od: "Excite" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt nie ma ochoty niszczyć i co chwila centrować-wymieniać obręczy kół
    > podjeżdzając pod 10-15 cm krawężniki, które w przypadku chodników są na
    > każdym
    > skrzyżowaniu, a których na jezdniach nie ma.

    Ciesz się że w ogóle macie możliwość jazdy po drogach publicznych bez żadnej
    formy uprawnień (prawo jazdy/karta kowerowa), bez OC i bez składek na budowe
    i utrzymanie tych dróg a nie jeszcze wymagaj nawieszchni równej jak stół do
    bilarda. Polski nie stać na budowe i utrzymanie zwykłych jezdni a co dopiero
    dróg z jezdnią i ścieżką rowerową. Jazda po chodniku była by odciążeniem dla
    ruchu na jezdni a to jest priorytetowe, nie rowerki. Chcesz mieć ścieżki
    rowerowe ? Zapłać za nie. Bo ja ze swoich kosztów paliwa nie mam zamiaru
    finansować żadnych pasożytów czyli ani PKP ani rowerzystów.