eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
  • Data: 2011-05-12 14:21:09
    Temat: Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ciesz się że w ogóle macie możliwość jazdy po drogach publicznych bez żadnej

    > formy uprawnień (prawo jazdy/karta kowerowa)

    to samo dotyczy motorowerów, skuterów.

    > , bez OC

    Mam dobrowolne OC, a że rząd nie wprowadził obowiązkowego, i w oczach kierowcy
    każdy rowerzysta=brak OC to wina rządu i waszego stereotypu, a nie rowerzystów.

    > i bez składek na budowe

    > i utrzymanie tych dróg

    Na budowę i utrzymanie dróg składają się wszyscy, a nie tylko zmotoryzowani.
    Drogi są finansowane także z podatku dochodowego, podatku VAT, akcyzy za prąd itp.

    > bilarda. Polski nie stać na budowe i utrzymanie zwykłych jezdni a co dopiero

    > dróg z jezdnią i ścieżką rowerową. Jazda po chodniku była by odciążeniem dla

    > ruchu na jezdni a to jest priorytetowe, nie rowerki. Chcesz mieć ścieżki

    > rowerowe ? Zapłać za nie.

    ścieżki rowerowe to pomyłka, żaden prawdziwy rowerzysta po nich nie jeździ, a
    tylko amatorzy, dzieci.