eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów! › Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
  • Data: 2011-05-12 10:10:46
    Temat: Re: Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw. "śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2011 19:52, Excite pisze:

    > Nie tylko po chodnikach bo na drogach też szaleją. Z rowerzystami to
    > jest taki problem że chcą być traktowani jako pełnoprawni użytkownicy
    > dróg jednocześnie chcąc być ponad kodeksem ruchu drogowego. Ze świeczką
    > szukać rowerzysty znającego i stosującego się do PORD. To już prędzej

    Wiesz, jeśli chodzi o stosowanie, to wg. mnie niektórzy przesadzają w
    drugą stronę i stosują się do niego zbyt gorliwie.

    Przykład: wąska droga z jednym pasem w każdą stronę. Spory ruch z
    przeciwka. Jedzie sobie jakiś cherlak rowerem jakieś 20km/h i blokuje
    drogę... a obok piękny, równy i pusty chodnik!

    Jaka szkoda by była, jakby się tak spacerowo telepał tym chodnikiem?