  • 1. Data: 2011-01-26 12:45:58
    Temat: Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Wczoraj zostałem odholowany, uczciwie, źle stanąłem, ale naszło mnie
    pytanie: stałem przy ulicy, na której jest zakaz zatrzymywania z jednej
    strony. A co by było gdybym wjechał od drugiej strony, na ulicy zawrócił na
    3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
    to jest?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 2. Data: 2011-01-26 12:49:35
    Temat: Re: Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 26 Jan 2011 12:45:58 +0100, "flower" <f...@w...pl>
    wrote:

    >3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
    >to jest?

    Znak zakazu B-36 obowiązuje od miejsca i po tej stronie drogi, gdzie
    stoi do odwołania.
    Przepisy nic nie mówią o zwolnieniu dla kierujących, którzy zawrócili
    na trzy razy :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-01-26 13:56:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > Znak zakazu B-36 obowiązuje od miejsca i po tej stronie drogi, gdzie
    > stoi do odwołania.
    > Przepisy nic nie mówią o zwolnieniu dla kierujących, którzy zawrócili
    > na trzy razy :-)

    I słusznie, bo by się zaraz rozległy głosy o zwolnienie tych którzy
    akurat przy mijaniu znaku mrugnęli i nie zauważyli...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2011-01-26 14:12:08
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > na
    > 3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie?

    A co by było gdybyś leciał na miesiąc za granicę, zaparkowawszy samochód na
    ulicy bez zakazu zatrzymywania w pewnej odległości od lotniska. Dzień po
    Twoim wyjeździe urzędnicy zdecydowali się postawić tam zakaz zatrzymywania,
    odholowali samochód i po powrocie czeka na Ciebie mandat + rachunek za 29
    postoju na parkingu policyjnym.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-01-26 15:02:36
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > tam zakaz zatrzymywania, odholowali samochód i po powrocie czeka na
    > Ciebie mandat + rachunek za 29 postoju na parkingu policyjnym.

    Bys sie sadzil i nic nie zaplacil bo w Panstwie PRAWA prawo nie obowiazuje
    wstecz. Tak mi sie naiwnie wydaje ale u nas wszystko jest mozliwe.

  • 6. Data: 2011-01-26 15:12:51
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał
> [...]
    > zatrzymywania, odholowali samochód i po powrocie czeka na Ciebie mandat +
    > rachunek za 29 postoju na parkingu policyjnym.
    historyjka z życia: kolega zostawił samochód w zatoczce-parkingu, po czym
    wyjechał; gdy wrócił po 2 tygodniach samochodu nie było, parkingu zresztą
    też nie było. W tzw.międzyczasie w miejscu parkingu postanowiono zrobić
    zatoczkę autobusową, a w związku z tym, że samochód parkował w zatoczce
    autobusowej auto zostało odholowane. Strasz wiejska łaskawie anulowała mu
    mandat za postój w niedozwolonym miejscu, ale za sholowanie auta + kilka dni
    parkingu musiał zapłacić (bez świstka o opłacie nie chciano mu wydać
    samochodu)

  • 7. Data: 2011-01-26 15:32:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > 3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie?

    nie chce mi sie szukać, skoro Tobie też sie nie chce - ale musze Cie
    zasmucić. Jest przepis, który mówi o tym, ze jestes zobowiązany sprawdzić,
    czy z drugiej strony nie ma znaku zakazującego Ci robienia tego co robisz :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-01-26 15:59:21
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Bys sie sadzil i nic nie zaplacil bo w Panstwie PRAWA prawo nie obowiazuje
    > wstecz. Tak mi sie naiwnie wydaje ale u nas wszystko jest mozliwe.

    Toteż za postój przed postawieniem znaku byś nie zapłacił. Tylko od momentu
    postawienia znaku. Przecież jak gdzieś w mieście postawią parkomaty, z ktoś
    postawił tam samochód w 2000 roku, to nie znaczy, że może go tam za darmo
    trzymać do 2050 ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 9. Data: 2011-01-26 17:07:33
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-26 12:45, flower pisze:
    > A co by było gdybym wjechał od drugiej strony, na ulicy zawrócił na
    > 3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
    > to jest?

    NIe masz obowiązku sprawdzać, masz obowiązek tam nie parkować:P

    Shrek

  • 10. Data: 2011-01-26 20:42:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

> [...]
    > sprawdzić,
    > czy z drugiej strony nie ma znaku zakazującego Ci robienia tego co

    Czyli bzdurą jest stawianie znaków zakazów (i nie tylko) z obu kierunków
    jazdy :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675