-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
Date: Tue, 6 Sep 2016 19:58:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 49
Message-ID: <nqn04e$kle$3@node1.news.atman.pl>
References: <nqdllh$d12$1@node1.news.atman.pl>
<57ca8acf$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
<nqe80q$a3$1@node1.news.atman.pl>
<57caa8ee$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<nqeab6$a3$2@node1.news.atman.pl>
<57cd2a13$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@p...pl.invalid>
<57cd9e80$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<nqk7n6$u3n$7@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<nqm6ko$q9j$1@node1.news.atman.pl>
<57ceb583$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
<nqmd6q$5pf$3@node2.news.atman.pl>
<57cec10c$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<nqmftk$8ah$2@node1.news.atman.pl>
<57cec9d3$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<nqmie9$8ah$3@node1.news.atman.pl>
<57ced7b9$0$12540$65785112@news.neostrada.pl>
<nqmrvl$kle$2@node1.news.atman.pl>
<57cf00fc$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1473184718 21166 83.142.198.226 (6 Sep 2016 17:58:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2016 17:58:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <57cf00fc$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588029
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.09.2016 o 19:46, J.F. pisze:
> Jak sie na A4 robi od tirow gesto, to predkosc na lewym pasie spada.
> I to wcale nie od tira wyprzedzajacego.
>
> Ale do ilu dokladnie to mi trudno powiedziec - moze nastepnym razem
> zanotuje pare przykladow.
Jak się robi gęsto to prędkość zawsze (prawie) spada. Nie ma to nic
wspólnego z tirami i jako takie nie powinno być argumentem w tej dyskusji:P
>>> IMO - teraz nie siedza tak calkiem na dupie i utrzymuja rozsadny
odstep.
>
>> Nie - jak jadą w kolumnie to zdecydowanie nie jest to 50m.
>
> Moze kiedys sfilmuje.
> Ale mniej to juz IMO niebezpiecznie dla nich.
W sumie to paradoksalnie bezpieczniej. Było wiele razy pisane - dopóki
poprzednik nie zatrzyma się w miejscu (lub nie ominie nieruchomej w
ostatniej chwili bez kierunku) to jest mała różnica prędkości.
>>>> Skoro będzie ich z grubasz tyle samo, to jak się zbiją w grupki, to
>>>> gdzie indziej ich nie będzie.
>>> Tylko, ze czasem to bedzie jak piszesz - 1 km kolumna i 10km przerwy, a
>>> czasem 1km kolumny i 1 km przerwy ...
>
>> Ale jak to będzie 1 km kolumny i 1 przerwy, odpowiada to sytuacji,
>> kiedy na całej długości autostrady jest tir co 100-150 metrów. I teraz
>> średnio niech co 50 wyprzedza - cały czas będziesz jechał 90 obyudwoma
>> pasami.
>
> No nie, bo jak on wyprzedzi, to ja w gaz. 50 tirow to IMO ~3 km.
> Jak jeszcze sie zachowaja inteligentniej i popatrza w lusterko, to
> wyprzedza, bo akurat lewy pas wolny.
> I nawet nie bede musial drugi raz zwolnic.
Jasne - teraz jak nie ma tira co 100 metrów, to na drodze Warszawa Łódz
się 5-6 zdarza, a jak będzie ich w diabły to nagle dostaną rozumu;)
>> Ogólnie będzie lepie, być może poza brzegowym przypadkiem kiedy już i
>
> No, dla nas moze lepiej ... a oni sa w pracy, to moze byc im gorzej :-)
Jak na razie to tłumaczą, że oni są w pracy dlatego ma im być lepiej:P
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.16 20:15 Cavallino
- 06.09.16 20:31 J.F.
- 06.09.16 21:32 Shrek
- 06.09.16 21:37 J.F.
- 06.09.16 22:42 Shrek
- 07.09.16 07:55 ddddddddd
- 07.09.16 11:41 J.F.
- 07.09.16 11:45 ddddddddd
- 07.09.16 21:20 Wiesiaczek
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=