    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Date: Tue, 6 Sep 2016 18:47:49 +0200
    <nqk7n6$u3n$7@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
    <nqm6ko$q9j$1@node1.news.atman.pl>
    <57ceb583$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqmd6q$5pf$3@node2.news.atman.pl>
    <57cec10c$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqmftk$8ah$2@node1.news.atman.pl>
    <57cec9d3$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqmie9$8ah$3@node1.news.atman.pl>
    <57ced7b9$0$12540$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 06.09.2016 o 16:50, J.F. pisze:

    > Mozemy, ale zauwaz, ze jak skoda bedzie bardziej skrzywiona i naprawde
    > pojedzie np 102, to nadwyzka predkosci spada istotnie, a czas sie
    > wydluza rowniez istotnie :-_

    Jednak nie widziałem dawno nikogo, kto by jechał 100 (oprócz autobusów)
    na autostradzie. 120 - często, 110 rzadzej, poniżej to już tylko tiry i
    jakieś wartburgi z emerytami, ale to za tirem;) A - rzeczywiście
    przypomniałem sobie jeden przypadek - jakaś kolumna wojskowa - oni
    rzeczywiście mogli okazać się prawilni i jechać 80, choć wcale nie
    jestem przekonany - akurat wtedy ja jechałem koło 200;)

    > IMO - teraz nie siedza tak calkiem na dupie i utrzymuja rozsadny odstep.

    Nie - jak jadą w kolumnie to zdecydowanie nie jest to 50m.

    > Tylko, ze czasem to bedzie jak piszesz - 1 km kolumna i 10km przerwy, a
    > czasem 1km kolumny i 1 km przerwy ...

    Ale jak to będzie 1 km kolumny i 1 przerwy, odpowiada to sytuacji, kiedy
    na całej długości autostrady jest tir co 100-150 metrów. I teraz średnio
    niech co 50 wyprzedza - cały czas będziesz jechał 90 obyudwoma pasami.
    Wiec już wolę niech ten Skodziak wyprzedza nawet przez 2 minuty, niż co
    chwila jakieś wyścigi ślimaków (albo skodziak 100 na lewym pasie, bo
    przecież jak za 100m następny tir, to nie zjedzie na prawy).

    Ogólnie będzie lepie, być może poza brzegowym przypadkiem kiedy już i
    tak jest tak chujowo, że wszystko jedno, a gorzej to już tylko
    zablokowana autostrada;)

    Shrek.