  • 51. Data: 2023-02-17 15:38:55
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:wjac1qhhus02.1ck4wvprkoycg$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Przeciez dostawccze nie sa bardzo drogie. Chyba, ze takie na 40
    > ton.
    >
    > Ale te dostawcze tez beda elektryczne :-)

    Chciałbym dostawczy za 50 tys a nie za 140 tys.
    Mówio, że każdy dostawczy poniżej 50 tyś to zajechany złom.

    Zresztą jak dostałem Ducato 17km przebiegu za 110 tys zł w 2014r
    to tez od razu się zepsuło.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 52. Data: 2023-02-17 17:02:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zarobisz na nieściągalnych mandatach ;-)

    -----

  • 53. Data: 2023-02-17 17:03:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Ależ da się, tylko drożej. LEDy mogą mrugać bardzo szybko. Kineskopy
    > telewizorów mrugaly 50 Hz, świetlówki 100 Hz. Przeżyłeś? Nie oślepłeś?

    A skąd pewność że wyższa częstotliwość prosto w oczy jest mniej
    szkodliwa? ;-)

    Spokojnie mogę tez przeżyć płacąc więcej za prąd oświetlając się
    zwykłymi żarówkami
    Zapłacę mniej podatku bo nei trzeba będzie płacić pensji KURWIE co
    napisała taki przepis i życie będzie się toczyć DALEJ.

    Ale nie ale NIEEEEE ZAKAZ i kij. FASZYSTOWSKIE METODY.

    PS. miałem w łazience oświetlenie halogenowe.
    Zamieniłem go na ledowe.
    I co?

    Te ledy padają tak samo często jak halogeny.

    i nie kupuję najtańszych.

    Argument o dłuższej żywotności można sobie WSADZIĆ

  • 54. Data: 2023-02-17 17:06:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zrób zdjęcie przy LED i przy halogenie i pokaż, które lepsze.

    -----

  • 55. Data: 2023-02-17 17:09:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-17 o 14:16, Jacek pisze:
    > Ta rozmowa cię jakoś wzbogaca?

    O inteligent co potrafi tylko nabluzgać o kimś bo o samochodach
    elektrycznych nic nie wie. ;-)

    Ulżyło Ci? Ubogaciłeś się?

    PS. Duże litery są po aby ich używać ;-)
    Kursywy czy pogrubienia 90% googlajców nie zauważy.

    Nie podobają Ci się? Nie musisz czytać. Po co się męczyzsz?

  • 56. Data: 2023-02-17 17:10:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Friday, February 17, 2023, 5:03:12 PM, you wrote:

    > A skąd pewność że wyższa częstotliwość prosto w oczy jest mniej
    > szkodliwa? ;-)

    To używaj regulatorów liniowych. Nie będzie migać.

    > Spokojnie mogę tez przeżyć płacąc więcej za prąd oświetlając się
    > zwykłymi żarówkami

    To tak zrób. Zwykłe żarówki nadal można kupić.

    > Zapłacę mniej podatku bo nei trzeba będzie płacić pensji KURWIE co
    > napisała taki przepis i życie będzie się toczyć DALEJ.

    Nielogiczne - zapłacisz WIĘCEJ podatków. W prądzie.

    > Ale nie ale NIEEEEE ZAKAZ i kij. FASZYSTOWSKIE METODY.

    Jaki zakaz? Żarówki są stale dostępne.

    > PS. miałem w łazience oświetlenie halogenowe.
    > Zamieniłem go na ledowe.
    > I co?
    > Te ledy padają tak samo często jak halogeny.
    > i nie kupuję najtańszych.

    Kupujesz niewłaściwe.

    > Argument o dłuższej żywotności można sobie WSADZIĆ

    Nieprawda.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2023-02-17 17:17:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 20:39, Lisciasty pisze:

    > Tak jak biurwy warszawskie, berlińskie i inne. Nihil novi.

    Jeśli ta biurwa ma biurko w moim mieście to jest większa szansa że zna
    specyfikę, społeczeństwo, uwarunkowania czy nawyki...

    W tej chwili biurwa brukselska dubluje tą warszawską czy wojewódzką a
    jej wiedza jest najmniejsza.

  • 58. Data: 2023-02-17 17:20:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-17 o 14:19, Jacek pisze:
    > Ech, Liściasty... Naprawdę sądzisz że w tej Unii to tylko siedzą i
    > kombinują jak tu dowalić Liściastemu czy Masterowi

    A Ty myślisz że dbają o klimat i mają na to mądry pomysł i jakieś
    "moce"/"wpływy" aby tego dokonać?

  • 59. Data: 2023-02-17 17:26:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > To tak zrób. Zwykłe żarówki nadal można kupić.

    Z podatkiem czyli karą dla mnie.

    Jeszcze raz. Po co zakaz który jest NIESKUTECZNY?

  • 60. Data: 2023-02-17 18:09:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 17.02.2023 o 03:00, io pisze:

    > A meritum ?

    Ale co meritum?

    > Milion?

    No milion. Taka liczba. Inaczej też ilość.

    > No .. jak o elektrykach pisaliśmy 10 lat temu to że lobby blokuje a
    > teraz lobby żeruje.

    Ja nie wiem kto żeruje i nie znam teorii spiskowych :>

    > Ale co Ty masz do tego jak kogoś stać i za to płaci :-)

    Bo jak wypalą to podrożeje sto tysięcy produktów do których zrobienia
    potrzebne są węglowodory a wtedy ja dostanę też po kieszeni.

    > Powinno być jasne, że ekologia kosztuje a nie opłaca się.

    Moja ekologia na dachu nie kosztuje a się opłaca. Ot paradox :]