  • 31. Data: 2023-02-16 19:02:53
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 14:59, Lisciasty pisze:
    > ale to głównie zadziała rynek i chęć ludzi do zmian a nie zakazy i
    > przymusy.

    Po co marnować siły i środki wkurwiając obywateli którzy mają na sercu
    zasady zapisane w KONSTYTUCJI ;-) jakimś gównoprawem które jest tylko
    propagandowym, ideologicznym bełkotem.

    Tak właśnie ludzie tracą szacunek do PRAWA.

  • 32. Data: 2023-02-16 19:11:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 15:47, J.F pisze:
    > tak żenującą sprawnosc, ze powinni tego zabronic.

    Tak zakładając że obywatel to debil i nie potrafi dostrzec zalet i wad
    urządzeń których używa.
    Trzeba się nim opiekować i podejmować za niego tak banalne decyzje jak
    czy wybrać takie a taki rodzaj oświetlenia.

    Ja chciałbym aby traktowanie mnie poważnie czyli normalnie.

    Jestem białym wolnym człowiekiem. Nie mam żółtych papierów. Mogę
    podejmować świadome decyzje życiowe.

    Podatki które marnuje i sprzeniewierza opiekuńcze państwo spokojnie
    wystarczyłyby na zapłacenie za prąd bezsensownie zużyty i pozwoliły
    społeczeństwu ba rozwój i wymyślanie nowych sposobów aby tego prądu było
    więcej.

    Nie szanuję ludzi którzy uważają że powinni być prowadzeni za rączkę, im
    się należy a naturalny proces selekcji naturalnej trzeba za wszelka cenę
    ZATRZYMAĆ.

    Ci sami ludzie często uważają ze nowa istota w ciele matki posiadająca
    swój indywidualny kod genetyczny to tylko zlepek komórek jak PRYSZCZ do
    usunięcia.

    To taka pojebana nowoczesna mutacja "człowieczeństwa" ;)

  • 33. Data: 2023-02-16 19:13:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 16:39, Lisciasty pisze:
    > A może komuś pasuje że coś świeci i grzeje? Może nie każdy lubi LEDy?
    > Ja mam ledówki w chałupie ale są teorie że spektrum świecenia ledów jest
    > mniej korzystne dla człeka niż żarówki. Nie wiem nie znam się.

    O widzisz. Skoro niebieskie światlo jest szkodliwe
    Skoro aby zredukować natężenie światła ledowego trzeba nim mrugać bo
    inaczej się nie da tego osiągnąć ...

  • 34. Data: 2023-02-16 19:21:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 18:30, J.F pisze:
    > Tesla nie jest zla. Tylko droga ?

    Nie ma powodu aby ją przypisywać jako lekarstwo dla wszystkich bo tym
    lekarstwem NIE JEST.

    A jak na razie to tak wygląda.

    PS. Wyszły na rynek nowe tabletki na migrenę.
    11 zł sztuka (jedna tabletka) Na mnie nie działa.
    (żeby nie było że sam nie testowałem)

    Gdyby konował kazał mi je przyjmować to taką receptę wsadziłbym mu w tyłek.

    A co Wy zrobicie z taką /receptą/ od biurw brukselskich?

  • 35. Data: 2023-02-16 20:00:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ve8anevglmjx$.u5w9a1wtxn4n.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Mamy 12 lat, a potem cos jeszcze pewnie mozna bedzie prolongowac,
    > tylko co kupisz - chinskiego spaliniaka, czy reaktywowaną Syrenę?
    >
    > Jeszcze nadzieja w Ukrainie - moze będą jakiegos lanosa produkować
    > :-)

    ale przecież będą dostawcze
    zawsze chciałem mieć dostawczy tylko mnie nie było stać.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 36. Data: 2023-02-16 20:35:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/02/2023 18:59, _Master_ wrote:
    > Nic nie pomyliłem.
    > Demokratycznie wybrane rządy/parlamenty uchwalają PRAWO.

    Raczej wiecej go zastają, niż uchwalają.

    Ponadto dotyczy to również demokracji w skali UE. Skoro demokracja w UE
    wybrała takie, a nie inne rozwiązanie to najwidoczniej działa mechanizm
    stanowienia prawa. Masz pretensje, że *europejczycy* wybrali bo mieli do
    tego demokratyczne prawo?

    > DOŚĆ TEGO. Naród wybrał.

    Tak. Między innymi Naród wybrał integrację z UE a nie kilku kryptogejów
    z prawicy.

    Ciewkawe, że określasz poprawnie demokrację tylko na poziomie Narodu. A
    na poziomie UE? A na poziomie mniejszości narodowych? A na poziomie
    spółdzielni osiedlowej? Tylko ta jedna ma prawo decydować? To wszystko
    demokracje ale z jakiegoś powodu ta jedna, najbardziej mętna i
    absurdalna, jest najważniejsza.

  • 37. Data: 2023-02-16 20:39:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 16.02.2023 o 18:42, _Master_ pisze:
    > Ale to by znaczyło że DEBIL który wymyśla takie prawo powinien być
    > natychmiast zwolniony bo marnuje siły wprowadzając NIESKUTECZNE prawo.

    Raczej nie debil, tylko kumaty koleś który stwarza sobie środowisko do
    pozyskania ładnej wziątki, bo pewnie zainteresowanych furtkami będzie wielu.

    > Uświadomcie to sobie w końcu. Biurwy brukselskie dbają tylko o swoje
    > stanowiska pracy. Oni nic mądrego dla ludzkości nie wymyślą.

    Tak jak biurwy warszawskie, berlińskie i inne. Nihil novi.

  • 38. Data: 2023-02-17 01:56:28
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.02.2023 o 15:47, J.F pisze:

    > Z żarowkami mam mieszane uczucia.
    > Bo z jednej strony nie lubie przymuszania, a z drugiej ... żarowka ma
    > tak żenującą sprawnosc, ze powinni tego zabronic.

    Czemu zabronić? Do elektrycznego grzania domu niemal idealna.

    Tylko prąd musi stanieć w stosunku do innych nośników energii.

  • 39. Data: 2023-02-17 03:00:05
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.02.2023 o 16:39, Lisciasty pisze:

    > A może komuś pasuje że coś świeci i grzeje?

    Zimą jakby wszystkim :-)

    > Może nie każdy lubi LEDy?

    Jest już Międzynarodowy Dzień LEDa ?

    > Ja mam ledówki w chałupie ale są teorie że spektrum świecenia ledów jest
    > mniej korzystne dla człeka niż żarówki. Nie wiem nie znam się.

    A meritum ?

    > Ale u szkopa jest milion BEV i ładowarki też są i nie trzeba było
    > żadnych zakazów i wymuszeń.

    Milion?

    > Niby tak ale wątpię, za duża kasa za tym stoi a biurokraci są podatni na
    > wziątki. A furtek żeby przepuścić taką furę będzie mnóstwo. Od innej
    > klasyfikacji silnika i paliwa, przez podział koncernu na kilkanaście
    > oddziałów (żeby załapać się na małego producenta) itp. itd. Ja nie
    > jestem z tej branży więc na pewno ktoś kumaty to ogarnie lepiej ;)

    No .. jak o elektrykach pisaliśmy 10 lat temu to że lobby blokuje a
    teraz lobby żeruje.

    > U nas będzie to szło w bólach jak wszystko. Aczkolwiek jakiś progres
    > jest widoczny.

    > Palenie ropy żeby napędzać samochód to czyste marnotrastwo surowca i
    > bardzo dobrze że to się będzie kończyć.

    Ale co Ty masz do tego jak kogoś stać i za to płaci :-)

    > A ekologię i tak każdy po
    > swojemu pokazuje jak mu się to opłaca.

    Powinno być jasne, że ekologia kosztuje a nie opłaca się.

  • 40. Data: 2023-02-17 03:21:04
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.02.2023 o 18:37, _Master_ pisze:

    > Co innego mieć wybór. Głosować nogami a co innego dostać ZAKAZ

    Ale co tu jest do głosowania?! Trucie jest zabronione od zawsze.

    > i podatek
    > bo nie stać Cię na nowy bez PODATKU

    A czy ja jestem za kreowanie postaw podatkami?

    > Jakby Ci w dobre braku postepu np. w smartfonach zakazano używać 2
    > letniego bo ma ZA DUŻY ŚLAD a nowe z mniejszym śladem cena x 5 to
    > kupiłbyś nowy aby generować kolejne tony elektrosmieci kiedy ten
    > dwuletni działa i spełnia swoje zadania?

    Ale o czym Ty do mnie? Zakaz sprzedaży nowych jest raczej oczywistością.
    Co najwyżej dzisiaj nie jesteśmy na niego gotowi. No ale też zakaz jest
    na przyszłość. Abyś za tych 10 lat nie dziwił się.

    > To jest właśnie taka ekologiczna religia ignorująca FAKTY w którą masz
    > WIERZYĆ i nie pyskować.

    Taka jest jakie gadanie, jw.