  • Data: 2023-02-17 18:09:13
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2023 o 03:00, io pisze:

    > A meritum ?

    Ale co meritum?

    > Milion?

    No milion. Taka liczba. Inaczej też ilość.

    > No .. jak o elektrykach pisaliśmy 10 lat temu to że lobby blokuje a
    > teraz lobby żeruje.

    Ja nie wiem kto żeruje i nie znam teorii spiskowych :>

    > Ale co Ty masz do tego jak kogoś stać i za to płaci :-)

    Bo jak wypalą to podrożeje sto tysięcy produktów do których zrobienia
    potrzebne są węglowodory a wtedy ja dostanę też po kieszeni.

    > Powinno być jasne, że ekologia kosztuje a nie opłaca się.

    Moja ekologia na dachu nie kosztuje a się opłaca. Ot paradox :]