eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!weretis.net!fee
    der6.news.weretis.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.usenet.blueworldhosting
    .com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!new
    s.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 31 Oct 2022 15:29:05 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.1
    Subject: Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <635cc8b4$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <635e30fa$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <635e482b$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    <635e7e53$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <635eb53f$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    <635eb7e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <635ec1e2$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <635f661c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    In-Reply-To: <635f661c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <635fdbb1$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.179.119
    X-Trace: 1667226545 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 457 95.160.179.119:44607
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3011
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2708203
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.10.2022 o 07:07, Lisciasty pisze:

    > Ogrzewanie bardzo nie boli jak startujesz rozgrzanym z postoju z
    > ładowaniem. A chłodzenie? 300-500W na klimę idzie, bez przesady z tą
    > dużą częścią zasięgu :]

    Oglądam różnych ekofaszystów i narzekają na zasięgi przy ogrzewaniu i
    klimie. Chociaż oni to nazywają obiektywnymi niedogodnościami czy jakoś
    tak. No i z tą mocą klimy to trochę niedoszacowałeś, klima w samochodzie
    może mieć nawet kilka kilowatów, to nie zaizolowany budynek gdzie na
    30m2 starcza kilkaset watt.

    > No ok ale to są 44kWh w warunkach, w których elektryk żre 13-15 :>

    No ale żeby żarł te 13-15kWh to póki co jakieś 2x tyle trzeba dołożyć do
    pieca w elektrowni.

    > Epokowe nie epokowe, kijanka żony po 60kkm ma 100% pojemności.

    No to ładnie, jaka to pojemność?
    A może KIA "oszukuje" tak jak Tesla i zakłada akumulatory o większej
    pojemności ale użytkownikowi daje dostęp do ograniczonej?

    > No 3-4 lata temu to były leafy i tesle, koreańce ruszyły 2-3 lata temu.

    Tesli nie brałem w ogóle pod uwagę, były właśnie Leafy i ZOE, i
    obietnice w VW lub Skodzie na jakieś małe gówienko, ale nie warte swojej
    ceny.

    > Etam, w robocie mam klamoty pod napięciem 70-100kV DC i nie ma tam
    > jakiejś technologii NASA, wszystko jest do ogarnięcia :]

    Słowo klucz - w robocie. I na pewno obsługują to osoby odpowiednio
    przeszkolone i uprawnione. Nie da się czegoś takiego przekazać do użytku
    przeciętnemu kierowcy lub do naprawy w pierwszym lepszym warsztacie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: