eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
  • Data: 2022-10-31 13:11:51
    Temat: Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Oct 2022 08:57:21 +0100, Shrek wrote:

    > Jasne, że słusznie - nie może być tak, żeby cierp był zadowolony z
    > samochodu.
    >
    > A tak na poważnie, to raczej chuj z tego wyjdzie. Choć skoro udało się
    > ludzi na dwa lata zamknąć z powodu kataru, to może i pozbawić samochodów
    > też się uda...

    Ale wiesz - niemiecka gospodarka protestuje przeciw pozbawianiu ludzi
    samochodow.
    I francuska, i slowacka, i japonska, i koreanska.

    A ropa sie kiedys skonczy, i to raczej szybciej niz pozniej.

    P.S. W Siechnicach pod wroclawiem sa duze szklarnie.
    Dawniej łuna byla taka, ze widoczna z wielu km.
    A ostatnio przejezdzam ... ciemno.

    Ciekawe - prad ogolnie za drogi, czy tylko wylaczyli na wieczorny
    szczyt, bo zaczelo w kraju brakowac, a w nocy znow wlaczyli ...

    Swoją drogą - wydawalo to mi sie to i wczesniej kosztowne/marnotrawne
    ..

    J.