-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.68.M
ISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Subject: Re: Zakaz diesli nic nie dał
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q31smv$dfi$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Mon, 4 Feb 2019 09:31:52 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5c57f87a$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.182
X-Trace: 1549269114 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 488 89.64.51.182:32057
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2069
X-Received-Body-CRC: 1911595460
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649405
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-03 o 19:57, Budzik pisze:
> mnie troche zastanawia jak wygladało przestrzeganie tego zakazu.
> Czy jestesmy pewni ze aut z silnikami diesla tam rzeczywiście nie było a
> mimo to wyniki ani drgneły?
>
Tu trzeba pamiętać że był to zakaz obowiązujący na fragmentach dwóch ulic.
Nie bardzo wiem jakich wyników się spodziewano, skoro samochody z
silnikami diesla po prostu pojechały jakąś inną przecznicą, objazdem -
być może nawet dłuższym gdzie zużyły więcej paliwa i wyemitowały jeszcze
więcej spalin.
Bardzo wątpię żeby mogło to mieć wpływ na stan powietrza lokalnie na tej
jednej ulicy.
Żeby coś zmierzyć pewnie tych diesli nie mogłoby być w mieście w ogóle.
Taki zakaz żeby miał sens to musiałby skłonić właścicieli do pozbycia
się diesla, a nie do objechania nim zakazu dłuższą drogą.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=