  • 41. Data: 2011-09-28 12:49:04
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j5utl2$1n7$...@m...internetia.pl...

    > Wiesz, że rowerem mozna się również rozpędzić do 50km/h?

    a jaki to ma związek z tematem?

  • 42. Data: 2011-09-28 12:54:32
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin N"

    > Jest to argument niezwykle istotny dla jednej ze stron sporu. Syty
    > głodnego nie zrozumie stąd nie dziwię się, że tak reagujesz i nie
    > oczekuję specjalnych względów.

    > Po prostu podałem argument, o którego istnieniu mało kto wie.

    Szczerze to nigdy nie pomyślałem o tym pod tym kątem :)
    Może dlatego, że w czasach gdy ja jeździłem na motocyklu czy jakimś tam
    komarku, jeździło się w krótkich gatkach, bez kasku i rękawiczek i całej
    tej otoczki (na motocyklu oczywiście w kasku) i była to zajefajna sprawa
    gdy patrzyło się na upoconych samochodziarzy mając wiaterek we włosach:)

    Pozdrówki

  • 43. Data: 2011-09-28 12:57:05
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen"

    > a jaki to ma związek z tematem?

    Widziałeś kiedy rowerzystę w kozaczkach i skórzanym kombinezonie latem
    podczas upału?

  • 44. Data: 2011-09-28 13:02:37
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > Użytkownik "szerszen"

    > Widziałeś kiedy rowerzystę w kozaczkach i skórzanym kombinezonie latem
    > podczas upału?

    Padłby na zawał serca. Rowerzysta pracuje znacznie bardziej niż
    motocyklista za kierownicą - choć na motorze także jest co robić i można
    się solidnie zmęczyć (ale nie trzeba).

    Rowerzysta po wypadku przy 50 km/h (np zderzeniu z samochodem, który mu
    wyjedzie z podporządkowanej) - zapewne trafi na intensywną terapię -
    podobnie jak motocyklista.

  • 45. Data: 2011-09-28 13:06:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Dla mnie to żaden problem i jeśli w porę zauważę, że się motorek
    > przeciska, to staram się zjechać, problem jest w tym, czy zauważę i nie
    > chodzi tu o moją złą wolę. Ale niechbym tylko nie zauważył - no to
    > jestem chuj i cała reszta, którą pewnie znasz? Czyli uprzejmośc TAK, ale
    > w DWIE strony.

    Nie, akurat ja sobie kulturalnie czekam lub jade z drugiej strony, innym
    kanionem. Nie demonizujmy.

    > Wiesz, że rowerem mozna się również rozpędzić do 50km/h?

    Rozumiem, ze przy wywrotce na rowerze sie nie poobcierasz?

    --
    Artur

  • 46. Data: 2011-09-28 13:15:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Widziałeś kiedy rowerzystę w kozaczkach i skórzanym kombinezonie latem
    > podczas upału?

    a ilu to rowerzystów widziałeś pędzących ulicami z prędkością 50km/h?

  • 47. Data: 2011-09-28 13:30:34
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen"

    > a ilu to rowerzystów widziałeś pędzących ulicami z prędkością 50km/h?

    A ilu widziałeś motocyklistów wlokocych się 50km/h?

    ps. ja czasem kilku widuję, dziwnym trafem jedą na czoperkach i w
    dzinsach, tych najbardziej lubię :)

  • 48. Data: 2011-09-28 13:33:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > A ilu widziałeś motocyklistów wlokocych się 50km/h?

    W miescie nie tylko jest 50 km/h :-)

    --
    Artur

  • 49. Data: 2011-09-28 13:36:47
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "AZ"

    > W miescie nie tylko jest 50 km/h :-)

    Hehe, no przecież wiesz o czym piszę :)

    ps. w moim mieście jest tylko 50, no może jeszcze strefy 20-30 :)

  • 50. Data: 2011-09-28 14:21:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-27 23:10, news-gazeta pisze:
    > To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.
    > Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
    > Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?
    >
    > http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    a ja zaluje, ze motocyklista nie dal z glowki temu drugiemu burakowi z
    tego auta (jak jeszcze byl w kasku) - byloby po sprawie.

    Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym
    po stronie motocyklisty.

    --
    pozdr
    Adam (AL)