  • 1. Data: 2012-08-15 22:17:01
    Temat: Zajac kontra zolw - czyli bajka o nowym autofocusie w Canon 650d
    Od: Adameck <a...@g...com>

    Sam tego nie wymyslilem, panowie z Dpreview wzieli sie za szumnie reklamowany nowy
    hybrydowy AF w Canon 650d. Mialo byc pieknie a wyszla jedynie marketingowa bajka!
    Panasonic G5 pije juz kawe w czasie gdy Canon meczy sie z ustawianiem ostrosci!
    Zobaczcie sami:

    http://www.dpreview.com/news/2012/08/15/Video-tests-
    of-the-Canon-EOS-650d-rebel-t4i-hybrid-autofocus-sys
    tem

    Czyzby Canon nie mial juz pomyslow na ulepszanie body z trzycyfrowej serii? Na jakim
    faktycznie modelu sie zatrzymal z postepem - 500d ???

    Adameck

  • 2. Data: 2012-08-15 23:12:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-15 22:17, Adameck pisze:
> [...]
    Panasonic G5 pije juz kawe w czasie gdy Canon meczy sie z ustawianiem ostrosci!

    Chyba troszkę nie wiesz o co chodzi. Hybrydowy AF to AF dostępny w
    trybie live view i jeśli on tak działa z kitem, to jest całkiem dobrze.
    Fazowy AF nie jest dostępny w LV (lustro opada).

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 3. Data: 2012-08-15 23:22:19
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-15 23:12, Janko Muzykant pisze:

    > Chyba troszkę nie wiesz o co chodzi. Hybrydowy AF to AF dostępny w
    > trybie live view i jeśli on tak działa z kitem, to jest całkiem dobrze.
    > Fazowy AF nie jest dostępny w LV (lustro opada).

    No ale AF Panasa też działa w trybie live view (no bo innego nie ma), a
    tu jest przepaść na korzyść Panasonica.

    --
    marcin

  • 4. Data: 2012-08-15 23:27:34
    Od: mt <f...@i...pl>

    > Chyba troszkę nie wiesz o co chodzi. Hybrydowy AF to AF dostępny w
    > trybie live view i jeśli on tak działa z kitem, to jest całkiem dobrze.
    > Fazowy AF nie jest dostępny w LV (lustro opada).

    Poza tym, Canon chwali się też tym AF-em w EOS M, a tam już nie ma co
    opadać, więc nie jestem pewien czy nie ma przypadkiem dodatkowych
    czujników fazowych w matrycy.

    --
    marcin

  • 5. Data: 2012-08-16 00:00:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-15 23:22, mt pisze:
    > No ale AF Panasa też działa w trybie live view (no bo innego nie ma), a
    > tu jest przepaść na korzyść Panasonica.

    W panasonicu jest specjalnie pod to projektowany obiektyw, a poza tym
    oni w tym siedzą od lat.

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,