  • Data: 2009-10-07 11:56:29
    Temat: Re: Zagniezdzone <form>y
    Od: "Radek N." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    olo pisze:
    > Przerobilem te tabelke tak, by jeden skrypt obslugiwal wszystkie
    > operacje. Aby nie robic sobie dodatkowej roboty i pozostac w zgodnosci z
    > pewnym systemem nadal zostaly osobne pliki .php do obslugi operacji na
    > pojedynczych rekordach, a plik do ktorego wysylane jest zapytanie po
    > prostu je includuje. Wszystko dziala prawidlowo, ale zostalo teraz jedno
    > male ale..

    Nie wiem, czy umiem Ci pomóc i przyznam, że nie analizowałem twojego
    opisu (trochę czasu teraz nie mam).

    1. Osobiście w takich tabelkach mam jednak GET, leci typu
    controller=article&action=edit&id=23&... lub
    controller=article&action=delete&id=23&... (tutaj o jakimś tokenie
    pomyśl, żeby nie dało się kasować artykułów samymi linkami)

    2. Czasem jak nad listą artykułów mam przyciski typu "Zaznaczone: usuń"
    to faktycznie lecą POSTem.

    3. Jeśli już muszę przekazywać coś między wywołaniami, to u mnie z
    reguły z przesłanych danych POSTem tworzy się jakiś tam obiekt. Obiekt
    mogę serializować. Serializowany obiekt zapisać w zmiennej sesji i
    przekazywać w ten sposób między wywołaniami... ale to wszystko się
    komplikuje, więc jeśli masz szanse ominąć ten proces to zrób to.

    --
    Radek N.