  • Data: 2009-10-08 06:01:19
    Temat: Re: Zagniezdzone <form>y
    Od: olo <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Radek N. pisze:
    > 3. Jeśli już muszę przekazywać coś między wywołaniami, to u mnie z
    > reguły z przesłanych danych POSTem tworzy się jakiś tam obiekt. Obiekt
    > mogę serializować. Serializowany obiekt zapisać w zmiennej sesji i
    > przekazywać w ten sposób między wywołaniami... ale to wszystko się
    > komplikuje, więc jeśli masz szanse ominąć ten proces to zrób to.

    mam tak zrobione przekazywanie komunikatow, jesli wysylam żądanie
    przeladowania strony celem usuniecia tablicy post. Komunikaty o ew.
    bledach i informacje przekazywane sa w sesji i jesli istnieja po
    przeladowaniu zczytywane, kasowane z sesji i wyswietlane. Ale
    faktycznie, takiego rozwiazania wolalbym nie stosowac ;)

    Niemniej sprawa sie rozwiazala o czym napisalem w poscie obok. Dzięki za
    naprowadzenie

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby