  • Data: 2009-10-08 05:57:36
    Temat: Re: Zagniezdzone <form>y
    Od: olo <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Piskorz pisze:

    > Po to jest właśnie get. Menu też masz zrobione jako formularz + post?

    dzien odstepu to jednak dobra ilosc. Chyba jakies zacmienie mialem :|

    Menu odsyla do linkow postaci /modul/dzial/id/ itd.. nie wiem czemu
    myslalem, ze bede musial zbudowac link postaci: /newsy/edytuj/?id=costam
    a nie /newsy/edytuj/costam/

    temat zalatwiony, zagniezdzonych <form> juz nie ma.

    Dzięki wszystkim

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby