  • 1. Data: 2011-01-13 22:18:42
    Temat: Zagazowanie MAZDY (stag czy prins)
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    bede zakładał gaz do mazdy5 2.0
    Gazownik zakłada instalacje STAG i Prins.
    Wszyscy polecają Prinsa, problem w tym, że jest 2,5tyś droższy.
    Ma ktoś doświadczenie w tej kwestii?
    Warto dopłacić?

    ---
    uciu

  • 2. Data: 2011-01-13 22:45:10
    Temat: Re: Zagazowanie MAZDY (stag czy prins)
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    uciu wrote:
> [...]
    >
    > bede zakładał gaz do mazdy5 2.0
    > Gazownik zakłada instalacje STAG i Prins.
    > Wszyscy polecają Prinsa, problem w tym, że jest 2,5tyś droższy.

    STAG jest ogolnie polecany chyba wszedzie, na kazdym forum. 2,5kafla za prinsa
    to b duzo, bierz stag (made in Polanand) no i koniecznie szybkie i precyzyjne
    wtryskiwacze bo masz japonca. Specem nie jestem ale musisz brac wtryski klasy
    khein, matrix HD albo valtek typ3. No i dobry, kumaty gazownik (na elektrodzie
    ktos pokazywal wymagajace auto z tanimi valtekami, to nie moze dzialac
    dobrze.).

  • 3. Data: 2011-01-13 23:00:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > bede zakładał gaz do mazdy5 2.0
    > Gazownik zakłada instalacje STAG i Prins.
    > Wszyscy polecają Prinsa, problem w tym, że jest 2,5tyś droższy.

    wg mnie nie warto.
    Poza tym jak wybierzesz Staga to będziesz miał mniejszy problem z
    ewentualnym serwisem, regulacją itd
    ps. poza tym stag, czy prins to sterownik .. wiec lepiej weź tańszego staga
    i wybierz do tego lepsze wtryski.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-01-13 23:05:38
    Od: krz <a...@g...pl>

> [...]
    > ewentualnym serwisem, regulacją itd
    > ps. poza tym stag, czy prins to sterownik .. wiec lepiej weź tańszego

    Dokładnie.. w przypadku sekwencji podstawa to dobrej jakości wtryski
    oraz FACHOWE ustawienie sterownika - mapy itp. Swoją przygodę z LPG
    zacznij od znalezienia dobrego gazownika obeznanego w silnikach Mazdy :)

  • 5. Data: 2011-01-14 01:29:08
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-01-13 22:18, uciu pisze:
> [...]
    >
    > bede zakładał gaz do mazdy5 2.0
    > Gazownik zakłada instalacje STAG i Prins.
    > Wszyscy polecają Prinsa, problem w tym, że jest 2,5tyś droższy.

    jako uzytkownik obu + brc (nie mowie o innych, starszych) zdecydowanie
    polecam staga, prosty, solidny, bardzo ladnie dziala, ladnie sie
    konfiguruje, dobre wtryski i jazda

    kupilem samochod z prinsem, moze i solidne wtryski, ogolnie mechanicznie
    ok, ale skonfigurowac toto...

    pozdr

  • 6. Data: 2011-01-14 07:17:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > kupilem samochod z prinsem, moze i solidne wtryski, ogolnie mechanicznie
    > ok, ale skonfigurowac toto...

    Jak kiedyś się interesowałem tematem to zauważyłem że w programie do staga
    była osobna regulacja z dopiskiem Mazda.

  • 7. Data: 2011-01-14 10:31:50
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-13 22:18, uciu pisze:
    > Ma ktoś doświadczenie w tej kwestii?

    tak, brc na wtryskach brc cena średnio 2800zł polecam, żadne stagi,
    prins jest ok ale faktycznie cena zabija.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2011-01-14 10:42:08
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-14 07:17, Agent pisze:

    > Jak kiedyś się interesowałem tematem to zauważyłem że w programie do
    > staga była osobna regulacja z dopiskiem Mazda.

    pomerdało ci się chyba z Mitsubishi

  • 9. Data: 2011-01-14 11:48:04
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 14 Sty, 10:31, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:

    > tak, brc na wtryskach brc cena średnio 2800zł polecam, żadne stagi,
    > prins jest ok ale faktycznie cena zabija.

    Pomimo, ze sam mam BRC sq24, nie zgodze sie z Twoja opinia.

    Stag na dobrych wtryskach bedzie tanszy, a rownie dobry przy
    zalozeniu, ze gazownik glowy uzywa nie tylko do noszenia czapki.

    pozdr
    AA

  • 10. Data: 2011-01-14 11:54:48
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-14 11:48, Adam Adamaszek pisze:
    > Stag na dobrych wtryskach bedzie tanszy, a rownie dobry przy
    > zalozeniu, ze gazownik glowy uzywa nie tylko do noszenia czapki.

    no właśnie, takich co myślą jest mało dlatego ja preferuje całe zestawy
    jednej firmy gdzie to producent zadbał o kompatybilność a nie pazerny
    właściciel firmy montujące instalacje.

    --
    krzysiek82