    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zagadka serwisowa
    Date: Wed, 2 Sep 2009 17:19:01 +0000 (UTC)

    W artykule <h7m56v$8ef$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Grzegorz Prędki napisał(a):

> [...]

    Zadaj sobie pytanie jakie kabelki masz podłączone u siebie, a jakie
    u klienta.
    Monitor całkiem wykluczam, bo on takich jazd by nie robił.
    Klawiatura i mysz - może, bo może mieć inne sterowniki czy inne aplikacje,
    aktywujące się dopiero po podłączeniu konkretnego urządzenia.
    Drukarka USB? Skaner? Jeśli podłączasz, to nie rób tego.

    Ale to wszystko jest jeszcze mało prawdopodobne.
    Obstawiałbym, że u siebie podłączasz komputer do netu i jakaś aplikacja
    działa poprawnie. U klienta nie podłączasz netu (lub na odwrót)
    i stąd te problemy.
    I taką sytuację już kiedyś miałem. Równie dobrze może być konflikt adresów
    IP, jeśli ustawiłeś na sztywno. Więcej możesz znaleźć w dzienniku zdarzeń.

    > A kabel zasilajacy zmieniles? :)

    Dobry żart :D
    Gdyby kabel zasilający nie kontaktował, to komputer restartowałby się,
    a nie objawiałoby się przywieszeniami systemu operacyjnego.

    Jacek