  • 41. Data: 2012-01-14 13:53:09
    Temat: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jertjo$57t$1@inews.gazeta.pl...
    > Dnia 2012-01-13 23:38, *Tomasz Pyra* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Średni rzecz biorąc to jednak producent był trochę optymistyczny patrząc
    > na te kilkadziesiąt aut na spritmonitor:
    > http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/0-All_m
    odels.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=1998
    &constyear_e=2000&exactmodel=328i&powerunit=2

    > Mniej niż połowa mieści się poniżej 10 l/100 km średnio.

    A już szczególnie gościu z 7,64 ubawił mnie nieziemsko.
    Totalnie niewiarygodne takie wyniki.
    Pewnie silnik pomylił z jakimś 330d.

  • 42. Data: 2012-01-14 13:58:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    &constyear_e=2000&exactmodel=328i&powerunit=2

    > Mniej niż połowa mieści się poniżej 10 l/100 km średnio.

    Aż sprawdziłem wyniki jakie ci ludzie mają przy autach podobnych do moich.
    Przeważnie wychodzi im z 1-3 l mniej niż mi, mojej żonie i każdemu innemy
    kto nimi jeździ.

    Więc tym bardziej to bzdury są, albo w Niemczech auta palą o 20% niej.
    Bo to że ktos kupuje Deltę Integralę w celu ekonomicznego jeżdżenia
    wyłącznie na trasie nie bardzo chce mi się wierzyć.

  • 43. Data: 2012-01-14 14:18:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Piotrek" wrote:
    > Honda Civic TYPE-R, 200KM... są nawet na allegro w okolicach 20 000 zł.

    Niezłe promocje na tym allegro, bo na autoscoucie najtańszy egzemplarz
    nie zepsuty brzydkim tuningiem i z klimą widzę za 10900 euro. :-)

    Ciekawe co na allegro dostaje się w bonusie. Przystanek autobusowy? ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 44. Data: 2012-01-14 14:27:29
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > Bo to że ktos kupuje Deltę Integralę w celu ekonomicznego jeżdżenia
    > wyłącznie na trasie nie bardzo chce mi się wierzyć.

    Hmm.. moze popracuj troche nad technika jazdy :-)
    Tez wlasnie sprawdzilem na tej stronie spalanie mojego modelu - i moje realne
    jest o 0,14 l/100km wyzsze niz srednia. Z tym, ze 70% moich przebiegow to
    Pulawska w Wawie w godzinach szczytu...

  • 45. Data: 2012-01-14 14:32:37
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:4f117bf0$0$1279$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    > Przeważnie wychodzi im z 1-3 l mniej niż mi, mojej żonie i każdemu innemy

    To jedno.

    > Więc tym bardziej to bzdury są, albo w Niemczech auta palą o 20% niej.

    Drugie, to niech pokaże średnia prędkość bez postojów -- mnie za diabła na
    autostradzie nie udało się zejść poniżej 10 litrów, gdy średnia prędkość to
    wyszła 120 km/h, a tam wpisują 900 km na autostradzie 7.5 l.

    Tyle to za tirem jadąc 80 km/h mógłbym ewentualnie spalić, ale raz, czy dwa
    razy próbowałem i po 50 km znudziło mi się.

    --
    Tomasz Nycz

  • 46. Data: 2012-01-14 14:36:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm.. moze popracuj troche nad technika jazdy :-)

    Znaczy co, zamiast czerpać przyjemność z jazdy mam mulić auto w stylu jazdy
    na kropelce?
    Na tej samej zasadzie mógłbym przestać używać soli i przypraw do jedzenia.
    Pewnie też wyszło by taniej i zdrowiej.
    Tylko, że nie o to w tym całym ambarasie chodzi.

  • 47. Data: 2012-01-14 16:46:15
    Od: "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl>

    > Mniej niż połowa mieści się poniżej 10 l/100 km średnio.

    Zgoda ale w tym są kombi, automaty oraz nawet kombi-automaty które palą wiele
    więcej.

  • 48. Data: 2012-01-14 18:02:13
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Grupowy niespełniony gawędziarz-erotoman, który ostatnio fantazjuje o Reno
    > Safran :)

    Nie ostatnio, tylko pierwsze auto jakie sobie
    kupiłem to był Safrane i trwam w tym dalej ;) (5 kupiłem, 4 są)

    Za 2k nie znajdę, chociaż pewnie jakieś safrane 3.0 z 1994 można by
    kupić i za 500pln, bo +/-3k przy safrane nie mają znaczenia.
    ale to będzie miało 8 do setki czy coś takiego

    Wymagania oprócz daty produkcji spełnia Safrane BiTurbo
    6.8 do setki 1780 kilo puste, 1.9tony pełne paliwa i płynów :)
    dodatkowo 4x4, i hydropneumatic, przy pierońskim szczęściu
    nawigacja z 1995 (płyty są nowe z 2011, bo format ten sam co
    inne reno 1995..2005).

    Pozdrawiam!

  • 49. Data: 2012-01-14 18:11:29
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > dodatkowo 4x4, i hydropneumatic, przy pierońskim szczęściu
    > nawigacja z 1995 (płyty są nowe z 2011, bo format ten sam co

    Aaaa i detal jeden mały: pali koło 24l/100 a nie 10l/100

    Pozdrawiam!

  • 50. Data: 2012-01-14 18:57:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Cavallino* w wiadomości news:4f10ade9$0$1271$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Ale BMW to nie Honda słynąca z małego spalania.
    > Moej byłe BMW też paliło koło 10, tyle że miało poniżej 100 KM. ;-)
    > Aż tak to się raczej nie poprawili.

    I to jest właśnie problem z Tobą, Ty wiesz lepiej bo kiedyś miałeś trupa.
    Czy to nie za sprawą też tego BMW zawsze się bronisz przed kupnem używanych
    aut?
    Ja ze 2-3 lata temu sprawdzałem spalanie BMW 525 o mocy 192KM, auto było z
    początku lat 90 i w Gdańsku nie spalił więcej niż 12,5l/100km podczas
    normalnej jazdy.

    > Dobra, dobra.
    > A jedzie mi tu czołg?
    > Daj mi dowolne auto na kilka dni, to Ci powiem o ile producent przekłamał.
    > U mnie zazwyczaj to są 2 litry w każdej kategorii.

    Tyle lat na grupie i cały czas to samo, może trzeba się nauczyć jeździć lub
    kupić normalne auto?
    Mój dupowóz ma katalogowo 22,4l/100km w mieście, nieźle byś się musiał
    spinać by wyciągnąć 24,4l/100km i nie zabić przy tym kogoś - czy uwżasz że
    zawsze trzeba jechać ostro by jechać dynamicznie?

    > I nadal jest, nieco mniejsza, ale i tak mocno odstająca od tego co w
    > katalogu.
    > Sporadycznie któreś auto w testach spali w granicach katalogowych,
    > większość chłapie te 10-20% więcej bez żadnych zahamowań.
    > Dla wierzących w bajki.

    Jak będziesz miał mocniejsze auto to może zmienisz zdanie, silnik Delty to
    nie jest wdzięczny przykład. Taki 2.5l w BMW sprzed 20 lat jest o wiele
    nowocześniejszy, szkoda że sprawnych M50B25 coraz mniej.

    Pozdr