    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Date: Sun, 15 Jan 2012 09:45:58 +0100
    <4f120d74$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>

    *Cavallino* w wiadomości news:4f120d74$0$26699$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Autor wątku.

    Ale ja odpowiedziałem gościowi który napisał:
    "Sprawdzanie na potrzeby wpisu do katalogu, to sobie w buty możesz włożyć."
    Te 10l średnego mnie nie interesuje, dla mnie bardziej istotne jest spalanie
    w mieście które podałem. Ale ok E34 525i 24V ma średniego spalania według
    katalogu 9l i jak miejskie się sgadza to czemu tu nie miało by być poniżej
    10l? A to dalej stare niemal 200KM auto... które jest IMHO bardzo oszczędne.

    > Ale po co mi to BMW?
    > Auto jak auto.

    Mnie E34 się bardzo podoba, piękny youngtimer.

    > Mam lepsze. ;-)

    Mam na dzieje że nie myślisz tu o Kii cee'd... :-)

    > U mnie średnia 6.5.
    > Na trasie raz zeszłem do 4,5, ale to nie była jazda.
    > Zazwyczaj na trasie 5,5-6 l.

    Czyli błąd nawet do 50% i spalanie na podobnym poziomie (moje w trasie nawet
    wyższe...) to jest dopiero dramat.
    Dlatego IMHO silnik musi mieć większą pojemność by nie cisnąć co chwilę, ja
    na co dzień delikatnie traktuję silnik, przy około 2krpm mam do dyspozycji
    więcej mocy niż taka kijanka to i do dynamicznej jazdy niewiele z możliwości
    silnika trzeba :-)

    Pozdr