  • Data: 2012-01-13 23:08:17
    Temat: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jan 2012 22:42:10 +0100, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No o tych bajkach mówię.
    > Realnie, to patrząc na spalanie moich 180 koni z silnika 2.0, to musiałbyś
    > dodać tak z 50% do tych 10 litrów.

    U mnie 3.2 V6 211KM mam 11.5l w mieście i 8.5 na trasie.
    W Hondzie 2.0 200KM podobnie.

    Średnio spokojnie wychodzi 10l/100km.

    I to bez jakiegoś specjalnego oszczędzania, bo oszczędzając to Opel mi
    zużył 6.7l/100km na 300km trasie.

    > Ale przekłamania wychodzą różnie w praktyce.

    Obecne procedury testowe wg. których podają zużycie paliwa to wcale nie
    jest oszczędna jazda. Na tyle że w praktyce faktycznie samochody palą
    mniej-więcej tyle co tam producent podaje.

    Takie oszukane to były kiedyś jak w katalogach było zużycie przy stałej
    prędkości 50/90/120km/h i to faktycznie była lipa.
    To co dziś podają jest całkiem wiarygodne.