  • 1. Data: 2010-08-21 19:05:29
    Temat: Zagadka foto
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Chciałbym wiedzieć z jakiego urządzenia to pochodzi.
    I ciekaw jestem tej hybrydy - nie mam jej w katalogu, a google znajduje coś
    o in vitro, to nie ta bajka...
    http://www.g4leri4.yoyo.pl

    --
    Włodek

  • 2. Data: 2010-08-21 19:42:59
    Temat: Re: Zagadka foto
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-21 21:05, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Chciałbym wiedzieć z jakiego urządzenia to pochodzi.
    > I ciekaw jestem tej hybrydy - nie mam jej w katalogu, a google znajduje coś
    > o in vitro, to nie ta bajka...
    > http://www.g4leri4.yoyo.pl

    Po zlaczach to chyba jakas ODRA albo klon kalkulatora.

  • 3. Data: 2010-08-21 19:50:35
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i4pa83$l37$1@news.onet.pl,
    konieczko <t...@o...pl> nabazgrał:

    > Po zlaczach to chyba jakas ODRA albo klon kalkulatora.

    Mi to bardziej wyglada na moją branżę - telekomunikacja...
    Te małe trafka zainteresowałyby pewno kolegę Atlantisa, to są

    Td-48

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2010-08-21 20:28:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Aug 2010 21:42:59 +0200, konieczko wrote:

    >Po zlaczach to chyba jakas ODRA albo klon kalkulatora.

    Po jakosci plytek - raczej nie, a i te zlacza nie sa chyba rodem z
    Odry - za rzadkie.

    Przychylam sie do Wlodka - cos z telekomunikacji.
    11 kanalow w kazdym badz razie. Dziwna liczba.

    Jak ktos uparty moze zadzwonic do Dolamu wroclaw - jest szansa ze to
    oni te niebieskie hybrydy robili, moze pamietaja dla gogo lub z
    grubsza co to. Choc tam tylko 3 nogi - to nie moze byc nic
    skomplikownego.

    J.

  • 5. Data: 2010-08-21 21:01:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym wiedzieć z jakiego urządzenia to pochodzi.
    > I ciekaw jestem tej hybrydy - nie mam jej w katalogu, a google znajduje
> [...]

    Widziałem podobne płytki zdemontowane z centrali dużego interkomu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2010-08-22 08:15:25
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-21 21:50, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Te małe trafka zainteresowałyby pewno kolegę Atlantisa, to są
    >
    > Td-48

    Racja. Wykorzystałbym w końcu do czegoś to pudełko starych, germanowych
    tranzystorów. :)

  • 7. Data: 2010-08-22 12:52:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:cad0765vimd4e5fg7be3ud6jadoj898m4l@4ax.com,
    J.F. <j...@p...onet.pl> nabazgrał:

    > Po jakosci plytek - raczej nie, a i te zlacza nie sa chyba rodem z
    > Odry - za rzadkie.
    >
    > Przychylam sie do Wlodka - cos z telekomunikacji.
    > 11 kanalow w kazdym badz razie. Dziwna liczba.

    Teraz dopatrzyłem, że każdy ma inne oznaczenie ... /P jest jeden, a
    pozostałe;
    /1 kolejno do /9 i /0
    czyżby coś z tonowym wybieraniem ...

> [...]
    > oni te niebieskie hybrydy robili, moze pamietaja dla gogo lub z
    > grubsza co to. Choc tam tylko 3 nogi - to nie moze byc nic

    W zasadzie miałbym kogo dopytać na miejscu,
    tylko jakoś głupio ze zdjęciami latać po mieście i zapracowanym ludziom
    zawracać....

    --
    Włodek ;-)

  • 8. Data: 2010-08-22 18:48:09
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:
    > Mi to bardziej wyglada na moją branżę - telekomunikacja...
    > Te małe trafka zainteresowałyby pewno kolegę Atlantisa, to są

    Z układami UCA64... ? Przynajmniej o ile dobrze widzę, bo zdjęcie jest
    bardzo niewyraźne. Bardziej stawiam na spec produkcję dla wojska. Aż
    takie zakresy temperatury (UCA64) były potrzebne chyba tylko w
    samolotach. Miałem kiedyś inne płytki z logo WZŁ (Wojskowe Zakłady
    Łączności), wymieniali je co pewien czas, bo były w układach
    identyfikacji swój/obcy. Ja korzystałem z TTLek :-). Draństwo było
    trudne do wylutowania, bo cała płytka była zapuszczona wyjątkowo
    odpornym lakierem. Ta płytka też mi się widzi zalana czymś takim.
    Przynajmniej o ile znowu nie oszukuje mnie słaba jakość zdjęć. Centrale
    naprawiałem i nikt tam nie stosował takich zabezpieczeń - to miało być
    łatwe w naprawie a nie jednorazowe.
    Maciek

  • 9. Data: 2010-08-22 18:51:50
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:
    > Teraz dopatrzyłem, że każdy ma inne oznaczenie ... /P jest jeden, a
    > pozostałe;
    > /1 kolejno do /9 i /0
    > czyżby coś z tonowym wybieraniem ...

    Raczej nie. DTMF działa na zasadzie jednoczesnego generowania dwóch
    tonów, wybieranych z 3 kolumn i 4 wierszy klawiatury. 7 generatorów.
    Może co nieco więcej powiedziałoby zdjęcie drugiej strony płytki?

  • 10. Data: 2010-08-22 19:09:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Aug 2010 20:48:09 +0200, Maciek wrote:
> [...]
    >bardzo niewyraźne. Bardziej stawiam na spec produkcję dla wojska. Aż
    >takie zakresy temperatury (UCA64) były potrzebne chyba tylko w

    Bynajmniej - dawali tez do Odry.
    Nie wiem czy dlatego zeby byla bardziej odporna na niesprawnosci
    klimatyzacji, czy akurat takie sie fabryce zrobily :-)

    J.