  • Data: 2013-11-17 18:09:34
    Temat: Re: Zagadka
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Nov 2013 10:40:54 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >(ciach opis, ciekawy)

    >Dobra, fajno. Co na to Tax Office, czyli skarbówa?

    Nic. To jest organizacja dzialajaca w ramach szkoly, a szkola ma
    status bezpodatkowy. Teoretycznie rzecz biorac moglbym owe 20 dolarow
    zaplacone za mycie samochodu zglosic do Urzedu Podatkowego; zostaloby
    odliczone od podstawy opodatkowania jako donacja. Ale mi sie nei
    chcialo wypisywac papierow.

    Podobnie z datkami na tace w kosciele. Do 200 dolarow rocznie mozna
    sobie odpisac bez dokumenatcji, wiecej z dokumentacja. Wiec sporo osob
    zamiast pieniedzy rzuca na tace czeki. W ten sposob ma dokumentacje.

    Pozyskiwanie funduszy dla roznych organizacji w formie spzredazy czy
    uslug jest bardzo popularne. Harcerze i harcerki spzredaja ciastka,
    koscioly robia aukcje przedmiotow oferowanych przez parafian,
    biblioteki sprzedaj niepotzrebne ksizaki albo ksziaki oferowane przez
    obywateli. Rozniez gdy podaruje jakies ksiazki do biblioteki, dostaje
    papier ktory moge uztc przy skladaniu podatku. Podobny papier dostaje
    gdy oddaje cos do Armii Zbawienia.

    W tym roku, z okazji totalnego czyszczenai domu z niepotzrebnych
    spzretow, uzbieralem papierow na 1200 dolarow. Co mi zaoszczedzi
    jakies 400 dolarow w postaci mniejszego podatku

    A.L.