  • Data: 2013-11-16 16:34:38
    Temat: Re: Zagadka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Ja zaś postanowiłem sobie, że gdy mnie kierowca wyrzuci z komórką
    > z autobusu, lub każe się przesiąść dalej, bo się autobus psuje, etc.,
    > to od razu składam do UKE powiadomienie, że pojazd, nr taki-a-taki,
    > nie spełnia warunków kompatybilności elektromagnetycznej :P Ja też
    > mogę, a co! :P

    Może wyrzuca na podsawie odrębnego przepisu (np.: bo tak), a o tym
    psuciu, to tylko jego gadanie. W samolocie też każą przy starcie
    wszystko wyłączać (bo tak), choć samolot kompatybilny jest -- teraz
    właśnie ogłosili, że przestaną się czepiać.

    Rzeczywiste motywy wprowadzenia ograniczeń i ich późniejsze ludowe
    tłumaczenie, to dwie różne rzeczy. I wcale nie przesądzam, co mądrzejsze.
    Kilka tygodni temu leciałem razem z kolegą. Ja zwykle pamiętam czego nie
    mieć, by się nie czepiali, ale on roztrzepaniec, więc miał w torbie
    jakiś dezodorant czy inny psiukacz w dużej puszce. No to mu każą albo
    oddać to komuś, albo nadać na bagaż, albo wyrzucić do śmieci. On próbuje
    się kłócić, pyta co to komu szkodzi, że będzie miał to ze sąbą. A baba
    mu wyjaśnia, że "tam na górze, to jest niższe ciśnienie, a tam w tym
    odsmradzaczu wręcz przeciwnie, więc może to zrobić bum". No tak, bo
    w luku bagażowym, to już warunki są bardziej stabilne niż w kabinie
    pasażerskiej. To na Okęciu było, gdzie kontrolą nie zajmują się teraz
    antyterroryści czy podobni, bo wybrano do tego w przetargu jakąś szemraną
    firme ochroniarską.

    --
    Jarek