  • Data: 2013-11-15 13:15:34
    Temat: Re: Zagadka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Od radia bylo wiecej niz od glosnika :-)

    Kołchoźnik cieszył się poparciem ze strony towarzysza premiera.
    To zgodne ze wszystkimi oficjalnymi wytycznymi.

    > Bo za Cyrankiewicza ... tranzystorowe nieopodatkowane :-)

    Opodatkowane. Wdług pozycji dla odbiorników nie zawierających lamp
    katodowych. Tam jako przykład podają kryształkowe -- czyli również
    półprzewodnikowe, jak te na tranzystorach

    > Kiedy to wcale nie glupi pomysl - jak masz klopoty z odbiorem i nie
    > mozna kupic gotowych radyjek, albo projekt robiony 30 lat temu - taka
    > "kablowka" radiowa.

    Czy ja mówię, że głupi? Skoro ktoś to zrobił, to pewnie wiedział, co robi.

    > Dzis pewnie by sie okazalo ze te glosniki na zamowienie drozsze niz
    > radia ... ale graja czysto i wyraznie.

    Jeśli co miesiąc nie trzeba za każdy płacić podatku, to mogą być nawet
    droższe w zakupie.

    --
    Jarek