    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Date: Mon, 22 Sep 2014 19:24:18 +0200
    <lus825$o6k$1@node2.news.atman.pl> <lv1sfs$b2n$1@dont-email.me>
    <lv20tk$gsf$1@node2.news.atman.pl> <lv24ic$3s3$1@dont-email.me>
    <lv3k6r$mia$1@node1.news.atman.pl>
    <q...@4...com>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <a...@4...com>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <j...@4...com>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <q...@4...com>
    <s...@h...ck.polsl.pl> <lv9sfk$q9n$1@dont-email.me>
    <54188eed$0$26846$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvalid$b2g$1@dont-email.me>
    <541a1a28$0$26856$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvdf1e$sva$1@dont-email.me> <541d7b3f$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvk27n$hmb$1@dont-email.me> <541d93b1$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvk505$5rq$1@dont-email.me> <541f4f4f$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "aL" <b...@w...pl>

    > Bo zabrzmiało humorystycznie. Wybacz- nie chciałem Cię urazić, ale
    > komuś kto zaciął się w windzie przychodzi na myśl śmierć głodowa? :-)
    > Przyznaj, ze to humorystyczne.

    Bo to brzmi humorystycznie dopóki historia nie dotyczy nas osobiście.
    Oczywiście nie miałem na myśli śmierci głodowej w kontekście windy,
    a raczej bardziej przypadków jakie mogą się przydarzyć w bardziej
    niedostępnym terenie niż biurowiec lub dom w centrum miasta. Poza
    tym dla osoby z klaustrofobią utknięcie w windzie i niemożność
    skontaktowania się i poinformowania o problemie
    może być traumatycznym przeżyciem. W sieci są opisywane przypadki
    osób, którym telefon odmówił posłuszeństwa w przypadkach zagrożenia
    i finał opowieści nie nadawałby się na zabawna anegdotkę.
    --
    Weźmy taką typową sytuację. Jedziesz samochodem i w szczerym polu wjeżdżasz
    w dziurę. Trafione koło, trzeba zmienić. Okazuje się, że w warunkach