  • Data: 2014-09-11 12:36:15
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...

    >Po premierze nowego Iphona znowu wojna na grupie IOS kontra android i
    >windows phone.
    >Nie jestem po żadnej stronie i mam to gdzieś, ale proponowałbym nie
    >wypowiadać się o produktach i systemie Appla tym którzy nigdy na oczy
    >Iphona nie widzieli bo to żałosne jest. Kup sobie jeden z drugim
    >Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów czy windowsów bo tak to
    >nie ma sensu.

    Zaraz zaraz, nie musze kupowac aby sie dowiedziec ze:
    a) gniazda karty pamieci nie ma,
    b) jako dysku/karty pamieci do komputera (z windows) podlaczyc nie
    moge. Czy raczej moge, ale po zakupieniu aplikacji.
    c) do obslugi musze zainstalowac itunes,
    d) radia nie ma
    e) Siri jest swietne, ale nie w Polsce,
    f) obsluga glosem znosnie dziala ... ale nie w Polsce.
    itd etc ..

    Choc tak po prawdzie to wiekszosc zarzutow potwierdza sie i przy
    androidach

    >Każdy wybiera co mu pasuje, zresztą im więcej systemów na telefon tym
    >większa różnorodność.
    >Amen

    Ale czemu wmawiac ze jakis ubogi telefon jest najlepszy ? :-)

    J.