  • 61. Data: 2011-03-14 21:11:19
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota.
    > Sezon przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

    dramatyzujesz, ja zwracam uwagę na choppery/cruisery - ci jeżdżą normalnie,
    szlifierkom zwyczajnie robię miejsce...o ile zdążę zareagować,

    brat

  • 62. Data: 2011-03-14 21:33:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jak nie robi jak robi skoro cała jego waga opiera się na dwóch oponach, z
    > czego napędowa ma bardzo agresywny bieżnik oraz _zupełnym_przypadkiem_
    > jedyną dopuszczalną techniką jazdy jest takie operowanie gazem żeby błoto
    > leciało spod opony na kilka metrów. Do tego crossowcy/quadzierze bardzo
    > lubią się popisywać dzieki czemu ryją drogę robiąc koleiny, ktore nie
    > rzadko mają po kilkadziesiąt centymetrów.

    Przed kim sie popisuja w pustym lesie? Smigalem motorem nie raz po polnych
    drogach (traktory tez po nich jezdza zeby nie bylo, ze cos zniszczylem) i
    nie zauwazylem ubytku gruntu tudziez wkurzania postronnych.

    > Dokładnie to samo tyczy się jazdy samochodem terenowym w otulinie parku
    > narodowego.

    Nikt nie mowi o jezdzeniu w parkach krajobrazowych/narodowych/etc.

    > Tak, prowadzę dokładne badania na tym zjawiskiem.

    Tak wlasnie myslalem - smierdzi glupimi teoriami na kilometr :-)

    Dysiek

  • 63. Data: 2011-03-14 21:42:19
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Przed kim sie popisuja w pustym lesie? Smigalem motorem nie raz po polnych
    > drogach (traktory tez po nich jezdza zeby nie bylo, ze cos zniszczylem) i
    > nie zauwazylem ubytku gruntu tudziez wkurzania postronnych.

    Traktor nie niszczy drogi tak jak motor a jeżeli zostają ślady to nie
    dlatego, ze rolnik dla przyjemności jeździ tylko pracuje. Dlaczego ja mam
    takie szczęście, że zawsze jak widzę w lesie crossiarza/quadziarza to oni
    zapierdalają nie wiadomo po co. Szczytem była akcja w Kampinosie jak taki
    kolo crossowiec w niedzielne przedpołudnie wpadł na polankę pokręcił kółka,
    mało brakowało a by potrącił przypadkową osobę a potem z rykiem wydechu i
    darciem gleby odjechał.

    > Nikt nie mowi o jezdzeniu w parkach krajobrazowych/narodowych/etc.

    Drobny problem jest taki, że w tym kraju jest zakaz poruszania się
    crossami/qudami po lesie w ogóle tylko, ze właścicieli to jebie.

    > Tak wlasnie myslalem - smierdzi glupimi teoriami na kilometr :-)

    http://tiny.pl/hd9vc takie miejsce gdzie off roadowcy nie wkurzają
    postronnych ani nie widzą ubytków gruntu a na to, ze jest to otulina parku
    nie zwracają uwagi.

    Widziałem ostatnio plakaty gdzie polscy profesjonaliści off roadowi
    zachęcali do tego zeby nie jeździć na dziko po lesie i to im się chwali.
    Szkoda tylko, że do szerszej publiczności to jakoś nie trafia.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 64. Data: 2011-03-15 08:35:32
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-14 21:42:19 kml

    > ze jest to otulina parku nie zwracają uwagi.

    Nie zwracają także uwagi na znaki zakazu,
    szlabany itp. Bydło i tyle.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 65. Data: 2011-03-15 09:44:00
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-03-13 17:17, MarcinJM pisze:
    > Nic nie odczytalem. Potrafie ocenic MNIEJ WIECEJ predkosc. Tak samo jak mniej
    wiecej
    > potrafie ocenic odleglosc, temperature i godzine.
    > Jakbym mial obstawiac, to bym ok 150 napisal. Ale bezpiecznie napisalem "grubo
    powyzej 100"

    geniusz, normalnie geniusz! :)

  • 66. Data: 2011-03-15 09:45:44
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-03-13 13:53, MarcinJM pisze:
    > ale skoro na 10 bylo 10 wariatow, to gdzie jezdza ci normalni?

    a jak jedziesz na trasie, powiedzmy 60km, i w tym czasie wyprzedzi cię 10 samochodów
    znaczy że po tej trasie oprócz ciebie w tym czasie jechało tylko to 10 samochodów?

  • 67. Data: 2011-03-15 16:39:42
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Traktor nie niszczy drogi tak jak motor a jeżeli zostają ślady to nie
    > dlatego, ze rolnik dla przyjemności jeździ tylko pracuje.

    Co nie zmienia faktu, ze polna droga i tak sie niszczy. Co za roznica od
    czego? Poza tym po polnych drogach jezdza tez kombajny i traktory z
    przyczepami.

    > Drobny problem jest taki, że w tym kraju jest zakaz poruszania się
    > crossami/qudami po lesie w ogóle tylko, ze właścicieli to jebie.

    Tak samo jak autem - jakos nie wkurzaja cie grzybiarze w liczbie pewnie
    stukrotnie wiekszej niz motocyklisci? I ich z deka ciezsze od motocykla
    auta?

    Dysiek

  • 68. Data: 2011-03-15 18:04:28
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Co nie zmienia faktu, ze polna droga i tak sie niszczy. Co za roznica od
    > czego? Poza tym po polnych drogach jezdza tez kombajny i traktory z
    > przyczepami.

    Droga sama z siebie się nie niszczy a kombajny i traktory nie jeżdzą tam
    regularnie co sobotę i niedzielę.

    > Tak samo jak autem - jakos nie wkurzaja cie grzybiarze w liczbie pewnie
    > stukrotnie wiekszej niz motocyklisci? I ich z deka ciezsze od motocykla
    > auta?

    Nie nie wkurza mnie samochód zaparkowany na skraju drogi PRZED SZLABANEM.
    Wkurwiają mnie debile, którzy zapierdalają na motocyklach i quadach PO LESIE
    w miejscach gdzie można dojść na piechotę bądź dojechać na rowerze.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 69. Data: 2011-03-15 19:36:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    > Nie nie wkurza mnie samochód zaparkowany na skraju drogi PRZED SZLABANEM.
    > Wkurwiają mnie debile, którzy zapierdalają na motocyklach i quadach PO
    > LESIE

    No to ja mam odwrotnie - wolę jak już wjadą do lasu nie nie zaśmiecają
    poboczy gratami stojącymi tam po kilkanaście godzin.

  • 70. Data: 2011-03-15 20:59:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Droga sama z siebie się nie niszczy a kombajny i traktory nie jeżdzą tam
    > regularnie co sobotę i niedzielę.

    Ale w przeciagu roku (zniwa, itd) zniszcza ja bardziej niz motocykle.

    > Nie nie wkurza mnie samochód zaparkowany na skraju drogi PRZED SZLABANEM.
    > Wkurwiają mnie debile, którzy zapierdalają na motocyklach i quadach PO
    > LESIE w miejscach gdzie można dojść na piechotę bądź dojechać na rowerze.

    Nie wiem przed iloma lasami widziales szlaban, ale to chyba nieczesty widok?
    Jezdzilem kiedys po puszczy na rowerze na jesieni i bylo mnostwo aut. To cie
    nie wkurza?

    Dysiek