  • 71. Data: 2011-03-16 07:39:22
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ilogfq$qaa$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale w przeciagu roku (zniwa, itd) zniszcza ja bardziej niz motocykle.

    Nie, nie zniszczą. Szersze opony i niższe prędkości są łagodniejsze dla
    polnych dróg.

    > Nie wiem przed iloma lasami widziales szlaban, ale to chyba nieczesty
    > widok? Jezdzilem kiedys po puszczy na rowerze na jesieni i bylo mnostwo
    > aut. To cie nie wkurza?

    Szlabany to częsty widok zwłaszcza w parkach narodowych. Nie widuje, albo
    widuje raz na ruski rok, samochód za szlabanem bądź głęboko w lesie. Poza
    tym ktoś kto wjeżdza w takie miejsce turla się i parkuje a nie popierdala
    ile sie da. Taka subtelna różnica.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 72. Data: 2011-03-16 09:49:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie zniszczą. Szersze opony i niższe prędkości są łagodniejsze dla
    > polnych dróg.

    Ja tam wszystkie zniszczenia polnych dróg w okolicy jasno widzę jako mające
    źródła w traktorach.

  • 73. Data: 2011-03-16 10:54:31
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Ja tam wszystkie zniszczenia polnych dróg w okolicy jasno widzę jako
    > mające źródła w traktorach.

    Jak się zalęgną crossowcy i quadziarze to będziesz mieć porównanie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 74. Data: 2011-03-16 12:56:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    amos wrote:

    > Standardzik. Najpierw sugestia, jakie to same szatany na 2 kolkach
    > popier..aja,

    > potem "dowod" na to jak sie w zyciu potwierdza ogolnie wszystkim znana
    > prawda...

    > obsmarowanie, osadzenie...a na koniec...

    Tiaaa.
    Jakoś tak ten winny kierowca samochodu "nie zauważył" motocyklisty.

    Nie wiem jak można nie zauważyć motocyklisty. Chyba tylko w jednej
    sytuacji, jak moto zapierdala jak dzikie. I pokonuje 100 metrów w 2-3
    sekundy.
    Raz mi się zdarzyło na autostradzie, wyprzedzałem, popatrzyłem w tył,
    pusto, wjechałem na lewy pas i pod koniec manewru wyprzedzania miałem
    na ogonie moto, które dojechało do mnie jakbym stał w miejscu. A wolno
    nie jechałem...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 75. Data: 2011-03-16 14:51:09
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie, nie zniszczą. Szersze opony i niższe prędkości są łagodniejsze dla
    > polnych dróg.

    Opona od przyczepy nie dosc, ze ma szerokosc zblizona do pozadnego crossa
    ,to jeszcze przyczepa wazy z milion razy tyle co motocykl. Nie mowiac o
    kombajnie.

    > Szlabany to częsty widok zwłaszcza w parkach narodowych.

    Nie dyskutujemy nad idiotami niszczacymi parki narodowe, co zaznaczylem na
    poczatku.

    Dysiek

  • 76. Data: 2011-03-16 14:52:51
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    >
    > Nie wiem jak można nie zauważyć motocyklisty. Chyba tylko w jednej
    > sytuacji, jak moto zapierdala jak dzikie. I pokonuje 100 metrów w 2-3

    Zyjesz w idealnym swiecie? Jakby kazdy wszystko widzial to by nie bylo
    wypadkow. Ja np. nie zauwazylem Cienkiego i przywalilem w niego. A jest
    troche mimo wszystko wiekszy niz motocykl. I Cienki tez nie jechal wiecej
    jak 60 km/h

    Dysiek

  • 77. Data: 2011-03-16 15:03:44
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Opona od przyczepy nie dosc, ze ma szerokosc zblizona do pozadnego crossa
    > ,to jeszcze przyczepa wazy z milion razy tyle co motocykl. Nie mowiac o
    > kombajnie.

    Fajne masz crossa skoro wchodzi tam opona "od przyczepy" LOL

    > Nie dyskutujemy nad idiotami niszczacymi parki narodowe, co zaznaczylem na
    > poczatku.

    Niszczenie lasu to niszczenie lasu bez względu na to czy jest czy nie jest
    park narodowy.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 78. Data: 2011-03-16 15:15:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Fajne masz crossa skoro wchodzi tam opona "od przyczepy" LOL

    Szerokosc pozadnej opony do crossa to jakies 20 cm. Ile wezsza jest od
    zwyklej opony do przyczepy? 10 cm? A teraz porownaj roznice wagi. I nie
    pisz, ze przyczepa ma lepiej rozlozony ciezar itp bo to nieprawda.

    > Niszczenie lasu to niszczenie lasu bez względu na to czy jest czy nie jest
    > park narodowy.

    Dla mnie jest to istotna roznica. Parki narodowe pomijamy jako dobro
    wspolne, ktore powinno pozostac nienaruszone. Co do lasu - pytanie czy mamy
    las dla lasu czy las dla ludzi? I niszczenie polnej lesnej drogi nie jest
    dla mnie niszczeniem lasu. Rozumiem, ze grzybobrania te bys zabronil?
    Niszczy przeciez runo lesne.

    Dysiek

  • 79. Data: 2011-03-16 15:18:04
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 14:15, Dysiek wrote:

> [...]
    > las dla lasu czy las dla ludzi? I niszczenie polnej lesnej drogi nie jest
    > dla mnie niszczeniem lasu. Rozumiem, ze grzybobrania te bys zabronil?

    A trawnik jest dla ludzi, czy ludzie dla trawnika? Jesli to pierwsze, to
    dlaczego nie moge sobie na nim parkowac, albo wpuscic kolege w BMW zeby
    pokrecil baczki sypiac blotem dookola?

    Kamil

  • 80. Data: 2011-03-16 15:29:01
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Szerokosc pozadnej opony do crossa to jakies 20 cm. Ile wezsza jest od
    > zwyklej opony do przyczepy? 10 cm? A teraz porownaj roznice wagi. I nie
    > pisz, ze przyczepa ma lepiej rozlozony ciezar itp bo to nieprawda.

    Przyczepa nie ma silnika więc koła nie są napędza a wleczone. Ślad jaki
    zostawiają nie ma żadnego porównania z tym z motocykla crossowego. O róznicy
    w bieżniku nawet nie wspominam.

> [...]
    > jest dla mnie niszczeniem lasu. Rozumiem, ze grzybobrania te bys zabronil?

    A dla mnie nie jest. Park narodowy to las za szlabanem a las "zwykły" nie ma
    szlabanu tak? W obecnej rzeczywistości to ludzie są dla lasu a nie
    odwrotnie. Zaoranie drogi przez motor/quad powoduje erozję gleby a po
    deszczu robi się bagno. Do tego wspomniane wcześniej straszenie zwierzyny i
    zapierdalanie "bo nikomu to nie przeszkadza".

    --
    pozdrawiam
    kml