  • 51. Data: 2011-03-14 09:14:56
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > 'A mówił tatuś, że po lesie quadem nie wolno?'

    A jak wjedzie rowerkiem? Też nie wolno?

  • 52. Data: 2011-03-14 09:36:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iljonn$6tp$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a to dlaczego? nie powiesz mi ze motory je powoduja:)(korki)

    Napisałem że chodzi o przeróżne pojazdy.
    Z samochodami na czele.

  • 53. Data: 2011-03-14 15:34:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jak by rodzice nauczyli, że nie wolno dewastować lasu zapierdalając po nim
    > quadem bądź crossem to nie byłoby problemu w ogóle.

    Jezeli jedzie polna droga w lesie to chyba za bardzo nie dewastuje, co?

    Dysiek

  • 54. Data: 2011-03-14 15:48:38
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli jedzie polna droga w lesie to chyba za bardzo nie dewastuje, co?

    Pod warunkiem, że jest to droga.
    Publiczna.
    Tudzież nie jest to szlak pieszy / teren prywatny /
    objęty zakazem poruszania się takowych pojazdów.

    Pzdr

    JKK

  • 55. Data: 2011-03-14 17:13:29
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 14 Mar, 15:34, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
    > Jezeli jedzie polna droga w lesie to chyba za bardzo nie dewastuje, co?

    Wrecz przeciwnie - bardzo dewastuje. Po paru przejazdach zostaja dwa
    zryte na losowa glebokosc rowy a nie lesna droga.

    --
    Regards
    Matt

  • 56. Data: 2011-03-14 17:19:42
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Wrecz przeciwnie - bardzo dewastuje. Po paru przejazdach zostaja dwa
    > zryte na losowa glebokosc rowy a nie lesna droga.

    Niech nawet dewastuje ta polna droge - jak na odludziu to niech bedzie. W
    czym niby to przeszkadza? Ale bez ekologicznych bredni.

    Dysiek

  • 57. Data: 2011-03-14 18:13:31
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Mar, 18:48, "kml" <f...@g...lp> wrote:
> [...]
    Standardzik. Najpierw sugestia, jakie to same szatany na 2 kolkach
    popier..aja,

    potem "dowod" na to jak sie w zyciu potwierdza ogolnie wszystkim znana
    prawda...

    > Groźny wypadek na skrzyżowaniu al. Jana Pawła i Solidarności. ...

    obsmarowanie, osadzenie...a na koniec...

    --
    zdrowka
    amos

  • 58. Data: 2011-03-14 18:33:51
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Niech nawet dewastuje ta polna droge - jak na odludziu to niech bedzie. W
    > czym niby to przeszkadza? Ale bez ekologicznych bredni.

    W tym, ze nie da sie po tym przejść na piechotę ani przejechać rowerem. Do
    tego płoszą zwierzynę a droga eroduje coraz bardziej i w końcu z czegoś co
    było sympatyczną ścieżką zostaje coś takiego jak "droga po zwózce drewna" Do
    tego quady i crossy budzą w ludziach najbardziej buraczane instynkty i
    pokłady bezinteresownego chamstwa.

    Rozjeżdzanie drogi "na odludziu to niech będzie" jest tak samo fajne jak
    mówienie "niech sobie śmiecą na odludzi bo to nikomu nie przeszkadza" Jedno
    i drugie nie wymaga wysiłku, ale pozbywanie się efektów takich działań jest
    długie i kosztowne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 59. Data: 2011-03-14 20:11:33
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W tym, ze nie da sie po tym przejść na piechotę ani przejechać rowerem.

    Motocykl crossowy czy enduro nie jest ciezki - glebsze slady robia autami
    grzybiarze i wycieczkowicze. Jakos nie denerwuje cie, ze oni wjezdzaja do
    lasu?

    > Do tego quady i crossy budzą w ludziach najbardziej buraczane instynkty i
    > pokłady bezinteresownego chamstwa.

    Niezly z ciebie psycholog, pracujesz gdzies na uczelni?

    > Rozjeżdzanie drogi "na odludziu to niech będzie" jest tak samo fajne jak
    > mówienie "niech sobie śmiecą na odludzi bo to nikomu nie przeszkadza"

    Smiecenie jest buractwem, jazda crossem niekoniecznie.

    Dysiek

  • 60. Data: 2011-03-14 20:19:48
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Motocykl crossowy czy enduro nie jest ciezki - glebsze slady robia autami
    > grzybiarze i wycieczkowicze. Jakos nie denerwuje cie, ze oni wjezdzaja do
    > lasu?

    Jak nie robi jak robi skoro cała jego waga opiera się na dwóch oponach, z
    czego napędowa ma bardzo agresywny bieżnik oraz _zupełnym_przypadkiem_
    jedyną dopuszczalną techniką jazdy jest takie operowanie gazem żeby błoto
    leciało spod opony na kilka metrów. Do tego crossowcy/quadzierze bardzo
    lubią się popisywać dzieki czemu ryją drogę robiąc koleiny, ktore nie rzadko
    mają po kilkadziesiąt centymetrów.

    Dokładnie to samo tyczy się jazdy samochodem terenowym w otulinie parku
    narodowego.

    > Niezly z ciebie psycholog, pracujesz gdzies na uczelni?

    Tak, prowadzę dokładne badania na tym zjawiskiem.

    > Smiecenie jest buractwem, jazda crossem niekoniecznie.

    Drobny problem w tym, że tych "niekoniecznie" jest jak na lekarstwo w
    porównaniu z ogółem tych ludzi.

    --
    pozdrawiam
    kml