  • Data: 2011-03-16 15:29:01
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ilqgm2$brt$1@inews.gazeta.pl...

    > Szerokosc pozadnej opony do crossa to jakies 20 cm. Ile wezsza jest od
    > zwyklej opony do przyczepy? 10 cm? A teraz porownaj roznice wagi. I nie
    > pisz, ze przyczepa ma lepiej rozlozony ciezar itp bo to nieprawda.

    Przyczepa nie ma silnika więc koła nie są napędza a wleczone. Ślad jaki
    zostawiają nie ma żadnego porównania z tym z motocykla crossowego. O róznicy
    w bieżniku nawet nie wspominam.

    > Dla mnie jest to istotna roznica. Parki narodowe pomijamy jako dobro
    > wspolne, ktore powinno pozostac nienaruszone. Co do lasu - pytanie czy
    > mamy las dla lasu czy las dla ludzi? I niszczenie polnej lesnej drogi nie
    > jest dla mnie niszczeniem lasu. Rozumiem, ze grzybobrania te bys zabronil?
    > Niszczy przeciez runo lesne.

    A dla mnie nie jest. Park narodowy to las za szlabanem a las "zwykły" nie ma
    szlabanu tak? W obecnej rzeczywistości to ludzie są dla lasu a nie
    odwrotnie. Zaoranie drogi przez motor/quad powoduje erozję gleby a po
    deszczu robi się bagno. Do tego wspomniane wcześniej straszenie zwierzyny i
    zapierdalanie "bo nikomu to nie przeszkadza".

    --
    pozdrawiam
    kml