-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2vfnkzcwahsd$.1qf2e2op2u95m.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <2vfnkzcwahsd$.1qf2e2op2u95m.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Zachowanie w obrębie tzw. przystanku wiedeńskiego
Date: Fri, 18 Oct 2019 14:54:28 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5da9b6ac$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.183.213
X-Trace: 1571403436 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 83.26.183.213:49552
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663864
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:2vfnkzcwahsd$.1qf2e2op2u95m.dlg@40tude.
net...
>Czołem, czy ruch samochodów w obrębie tzw. przystanków wiedeńskich
>(gdzie
>pas między torowiskiem a przystankiem jest podniesioną "wysepką")
>jest
>uregulowany jakimiś konkretnymi przepisami?
Raczej nie.
>W Krakowie jest parę skrzyżowań, gdzie dawniej do lewoskrętu można
>było się
>ustawić na torowisku i było to oznaczone strzałkami na jezdni. Potem
>przebudowano przystanki na wspomniane "wiedeńskie" i nawet jak nie ma
>tramwaju, wszyscy (albo prawie wszyscy) jeżdżą po tych wyniesionych
>wysepkach, zaczynając manewr ustawienia się do skrętu w lewo dopiero
>za
>linią świateł.
>Żadne znaki pionowe ani poziome tego nie nakazują, a przynejmniej
>tam,
>gdzie miałem się okazję przyjrzeć (na co dzień mieszkam poza
>miastem).
>Wydzielony liniami jest tylko obszar przystanku.
Przyjrzyj sie jeszcze raz - powinna byc wyrazna linia ciagla jeszcze
przed wysepka, zeby po nocy wypadkow nie bylo jak ktos spadnie.
No i w sumie powinno byc torowisko wylaczone z ruchu, bo jeszcze ktos
wpadnie na pomysl zjechania na prawy pas ... no tak, ale jest wyrazna
linia ciagla ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A